johanvlimmen Geplaatst April 16, 2006 Rapporteren Share Geplaatst April 16, 2006 krijg als ik mijn cherokee in 4x4 zet altijd een melding van de boord computer service 4wd switch 4x4 werkt wel geewoon maar gaan geen lampjes of zo voor branden kan iemand mij vertelen hoe ik dit oplos alvast bedankt Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BUFFALO Geplaatst April 17, 2006 Rapporteren Share Geplaatst April 17, 2006 "Welkom hier" als eerste opmerking. "Weinig reacties" als tweede opmerking. "XJ of ZJ ?" als vraag. Volgens mij zet je een GC niet in 4x4 en een Cherokee wel. Hoe heb je de werking van de vierwielaandrijving gecontroleerd? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
JOHN GRAND Geplaatst April 17, 2006 Rapporteren Share Geplaatst April 17, 2006 Heb ook een GC van 93 (4.0)met selectrac , als ik die in Fultime 4WD zet gaat er een tekst met << Fultime ,, erop branden. Op het VCI (boardcomp. schermpje) gaan allle 4 de wielen aan zeg maar. Samen met de Fulltime vermelding.. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
johanvlimmen Geplaatst April 17, 2006 Auteur Rapporteren Share Geplaatst April 17, 2006 "Welkom hier" als eerste opmerking."Weinig reacties" als tweede opmerking. "XJ of ZJ ?" als vraag. Volgens mij zet je een GC niet in 4x4 en een Cherokee wel. Hoe heb je de werking van de vierwielaandrijving gecontroleerd? thanks voor de reactie. Het is een grand cherokee met selecttrak je moet hem wel inschakelen,weet niet wat het verschil is tussen xj of een zj dus daar kan ik je niet mee helpen. heb de 4wd gestest op een stuk boeren land en op een dijk. Heb ook een GC van 93 (4.0)met selectrac , als ik die in Fultime 4WD zet gaat er een tekst met << Fultime ,, erop branden.Op het VCI (boardcomp. schermpje) gaan allle 4 de wielen aan zeg maar. Samen met de Fulltime vermelding.. bij mij gaat er niets branden behalve de melding Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
87wrangler Geplaatst April 17, 2006 Rapporteren Share Geplaatst April 17, 2006 Volgens mij was daar al eens een topic over..... /me gaat ff zoeken Gevonden: -klikkerdeklik- Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
johanvlimmen Geplaatst April 17, 2006 Auteur Rapporteren Share Geplaatst April 17, 2006 Volgens mij was daar al eens een topic over..... /me gaat ff zoeken Gevonden: -klikkerdeklik- thanks kan je misschien ook vertellen waar die switch zit?????????????? ga natuurlijk morgen gelijk zoeken maar dat andere topic helpt al een hoop. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
87wrangler Geplaatst April 17, 2006 Rapporteren Share Geplaatst April 17, 2006 Die switch zit op de tussenbak. Sterker: volgens mij heeft de 242 er zelfs 2: Bovenop de bak, zie je een "koperen moer" met een zwarte "tuit"; da's er één. Als je dan wat meer naar rechts kijkt, zie je een langwerpige sticker met streepjescode's enzo zitten. Bovenaan die sticker, iets naar rechts, kijk je recht in de aansluitingen van de tweede sensor. Succes! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
johanvlimmen Geplaatst April 18, 2006 Auteur Rapporteren Share Geplaatst April 18, 2006 Die switch zit op de tussenbak. Sterker: volgens mij heeft de 242 er zelfs 2: Bovenop de bak, zie je een "koperen moer" met een zwarte "tuit"; da's er één. Als je dan wat meer naar rechts kijkt, zie je een langwerpige sticker met streepjescode's enzo zitten. Bovenaan die sticker, iets naar rechts, kijk je recht in de aansluitingen van de tweede sensor. Succes! thanks ga vanavond gelijk kijken Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Recommended Posts