Spring naar bijdragen

sixshooter

Forum member
  • Aantal bijdragen

    20
  • Geregistreerd

  • Laatst bezocht

Over sixshooter

  • Verjaardag November 5

sixshooter's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

0

Waardering in de gemeenschap

  1. Voorlopig nog niet, als hij apart te koop komt, dan laat ik iets weten.
  2. Die staat al de 1° post 8000 pleuros
  3. Prijsaanpassing, nu met reservemotor.
  4. Dan heb je mijn woonkamer nog niet gezien.
  5. sixshooter

    Cj5 - 1962

    CJ5 5.7 bouwjaar 1962 350-350combo (Chevy 350ci - TH350) D20 (advance adaptors) Impco LPG-installatie Edelbrock carburator D44 achteras (uit'72 dus niet de zwakke uit de jaren 60) B&M shifter Veerlift 2.5" Shacklelift 1" Bodylift 2" 35*12.5*15 Maxxis Creepy Crawlers (nieuwstaat) 10" brede chroom 8-spokes RVS voorbumper RVS sidesteps Polyester body Motor draait op dit moment niet en servopomp ontbreekt. Stuur heeft een defecte aansluiting. Showroomstaat, enkel de zetels moeten nog vastgezet worden. Vraagprijs 8.000 euro incl reservemotor ( ook 5.7 V8 )
  6. Als je ooit gezien hebt wat voor verwondingen een stalen lierkabel kan veroorzaken, dan denk je er zelfs niet aan om deze te herstellen met klemmen.
  7. Hmm, ik heb een CJ7, met verenlift van 4", 1" BL en 33*12.5*15 gehomologeerd. 4.2 1983 Interesse als inruil ? En hoeveel moet ik dan nog bijleggen ? Mag via mail of pb.
  8. Ik verkoop mijn Bronco Dirt Devils. Maat 265/75/16 5 stuks In goede staat, nog 16mm profiel in het midden en nog 25mm op de flanken.
  9. Investeer in 1 keer in een setje Brembo schijven, dan zijn je problemen opgelost. Ik heb met de WG 4 (!) sets schijven kromgereden op 40.000km. Allemaal onder garantie vervangen, maar het blijft teveel. Nu heb ik er geen probleem meer mee, de nieuwe schijven zijn blijkbaar beter. Maar als het nog 1 keer voorvalt, komen er bij mij zeker Brembo's op.
  10. Ik heb een K&N filter op mijn Mitsubishi diesel gehad (ja, jeugdzonde, we maken allemaal fouten). Het aanzuiggeluid was idd veel voller dan met de originele filter. Dat was dan nog in de originele luchtfilterbehuizing, als je naar een kelkfilter gaat zal dit nog meer verschil maken.
  11. Die leafs achteraan hebben wel iets, zeker als goedkope manier om de as op de juiste plaats te houden. Moesten we in België niet met die rotte technische keuring zitten, zou dat zeker een optie zijn. Nu ga ik het voorlopig bij de coils houden, lijkt me een gemakkelijkere oplossing.
  12. Dat is al interessant om te weten. En waarom die XJ niet van een andere motor voorzien ? => Het is geen V8 he En er zijn andere plannen met de XJ, deze motor zal waarschijnlijk hersteld worden.
  13. 4 a 4.5" lijkt me perfect. Ik weet dat ze ZJ veren gebruiken om XJ's een beperkte lift te geven, maar ik had geen idee hoeveel verschil dat zou maken. Soms lees ik over het wisselen van voor- en achterveren, wat levert dat als voordeel op ?
×
×
  • Nieuwe aanmaken...