Spring naar bijdragen

PartsStore

Forum member
  • Aantal bijdragen

    6
  • Geregistreerd

  • Laatst bezocht

Over PartsStore

  • Verjaardag 23/04/1975

Recente profielbezoeken

Het blok recente bezoekers is uitgeschakeld en wordt niet getoond aan andere gebruikers.

PartsStore's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

0

Waardering in de gemeenschap

  1. Ik heb nog een uitlaatset liggen voor de Cherokee. Één van mijn klanten moest en zou headers onder zijn Grand hebben. Omdat deze niet zo heel erg vaak verkocht worden en voor zover ik het heb kunnen vinden alleen door Edelbrock gemaakt worden heb ik ze daar voor hem besteld. Special order dus het heeft dik 2 maanden geduurd voordat ze hier waren. Klant had ondertussen wat pech gehad met de Grand en hem verkocht. Hoeft de uitlaten dus niet meer. Ik heb hem geen aanbetaling laten doen en zit nu met een set uitlaten waar ik voorlopig denk ik niet meer vanaf kom. Dus ik dacht laat ik hier eens een balletje opgooien. De set bestaat uit de Uitlaatspruitstukken en het gedeelte pijp dat daar op aansluit. Ook het gedeelte waar de Lambda ingeschroefd zit zit erbij. Samen met boutjes, ringetjes en alles om het er onder pas te maken. Hier een link naar de headers met plaatjes etc erbij. http://www.jegs.com/i/Edelbrock/350/66043/10002/-1 Is bedoeld voor de 92-98 Grand Cherokee 2WD/4WD met 5.2 of 5.9L V8 en past op je huidige systeem. Heeft gekost 472.- Euro ex btw Transport was 120 Euro. Totaal dus 682,- euro incl. btw Ik neem er afscheid van voor 575.- Een goed bod is ook welkom. Jan Willem 073-5111884 info@partsstore.eu Trefwoorden: Jeep Grand Cherokee, Headers, race uitlaat, spaghetti
  2. Ik ben op zoek naar een T5 of T4 bak voor een CJ7. Ik heb net een motor gebouwt voor een klant. De koppelingsplaat, die helemaal verrot is bestaat niet. Deze heeft namelijk 14 spiebanen ipv 10 en is 10.5 inch in diameter. De motor is een 4.2 6-cilinder. Waarschijnlijk heeft de vorige eigenaar de bak van een 4-cilinder gebruikt. De ingeaande as van een 4-cilinder 5-bak heeft namelijk 14 spiebanen alleen is deze veel kleiner in diameter. Vervolgens hebben ze het hart van de 4 cilinder plaat in de 6-cilinderplaat gehufterd. Nu lijkt mij het beste om heel de bak te wisselen ipv weer een plaat in elkaar te hufteren. Dus als iemand nog een bak heeft die hij wil verkopen, graag. Zolang hij maar 10 spiebanen heeft op de ingaande as. Mijn telefoonnummer is 073-5111884 en E-mail is info@partsstore.eu Groeten, Jan Willem
  3. Ik heb nog een Jeep Tornado 6-cilindermotor die ik graag wil verkopen. Deze is aangekomen in een krat en heeft nog niet gelopen. Ben je geinteresseerd dan kan je het beste even mailen naar info@partsstore.eu
  4. PartsStore

    Amc 304 Met Pit

    Nu ik jullie forum ontdekt heb zal ik me ook meteen even voorstellen. Ik ben Jan Willem en heb geen Jeep. Wel heb ik bij mijn bedrijf PartsStore wel eens klanten met een Jeep. Ik bouw en reviseer veel motoren en voer deze in de regel meteen een beetje op. Nu ben ik toevallig bezig met de AMC-304 van een klant van me. De vraag was of er misschien wat meer vermogen uit deze motoren te halen was. En natuurlijk is dat zo. Alleen, hoe ga je dat doen. Er is haast niets te krijgen op het gebied van high performance voor deze motoren. Een van de redenen is dat deze motoren geproduceerd zijn vlak na de oliecrisis en te doen hebben met eencompressieverhouding om te janken. De beste productiezuiger die ik kon vinden komt niet verder dan een flauwe 9:1 terwijl je echt wel aan een 10.5:1 aan statische compressie kan gaan zitten voordat je motor detoneert. Ik heb voor deze motor zuigers laten maken bij mijn leverancier en nu ze ontwikkeld zijn zijn ook de grootste kosten er wel vanaf. Hier een foto van de zuiger. http://s168.photobucket.com/albums/u170/JW...nt=IMG_3420.jpg TZT zal ik wel laten weten of de CJ7 met de voorwielen van de grond weg kan rijden. Groeten en ik hou jullie forum in de gaten, Jan Willem
  5. Hallo iedereen, Ik ben via Gumy, een goede klant van mij op jullie forum terecht gekomen vanwege de kwestie RVS headers. Ik ben daar inderdaad mee bezig. En ook zijn er RVS headers te leveren voor de AMC motoren. Dit zijn echter de shorty headers. Voor zover ik weet zijn er geen full length headers verkrijgbaar in RVS voor de AMC 304-401. Helemaal omdat er dus niks is vind ik het interessant om is een setje te maken op basis van een bestaand ontwerp. Ik ga me hier de komende tijd mee bezig houden om te kijken of dit te maken is voor een interessante prijs. Dit blijft lastig met RVS omdat dit materiaal gewoon erg duur is. Maar goed, we zullen is zien wat er aan materiaal en uren in gaat. Als ik dat weet dan kan ik er ook een prijs van maken. Jullie horen van mij al het gelukt is. Groeten, Jan Willem www.partsstore.eu info@partsstore.eu 073-5111884
×
×
  • Nieuwe aanmaken...