Spring naar bijdragen

gestolen mijn zwarte grand wagoneer 92 TK JV


BEN ZUYDWIJK
 Share

Recommended Posts

GESTOLEN IN DE NACHT VAN 2 OP 3 JANUARI IN ROTTERDAM

MIJN ZWARTE JEEP GRAND WAGONEER 1989 KENTEKEN 92-TK-JV

Mijn jeep werdt gebruikt in het tv programma van Hugo Borst van vaders en zonen zie ook uitzendinggemist.nl en dan de naam van het programma

hierin is mijn auto te zien .

Verder stond sinds kort op markplaats te koop [nu melding als gestolen ]

Hierbij roep ik iedereen op die wat gehoord of gezien heeft of die opeens een zwarte wagoneer krijgt aangeboden of in onderdelen of zo om contact met mij op te nemen ben@zuydwijk.nl 0f 06 53232346

ik hoop dat iedereen hier naar uit kijkt het is echt vreselijk als een ander

je trotse bezit jat !

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Leve sites als marktplaats (en degenen die er misbruik van maken :D:no:) ... NOT

Moet je eens op motor-forum kijken. Topics over gestolen motorfietsen zijn niet bij te houden ... ;)

Veel succes, hopelijk ongeschonden terug of anders een goed bedrag terug!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wat is dan een manier om iets bv een Jeep te verkopen ?

Ik denk niet dat dit topic geschikt is om die discussie aan te gaan; dat zal niet de intentie van de TS zijn. Niettemin zie ik op het motor-forum volop voorbeelden voorbij komen wat mij ertoe deed besluiten auto's/motoren gewoon bij een dealer in te ruilen ipv er mee te gaan leuren. Voorgaande (auto gejat na een advertentie op marktplaats gezet te hebben) bevestigt mijn beeld maar weer eens. Niet voor niets zie je ook veel motoren met onherkenbaar gemaakte kentekens op internet. Het dievengilde heeft 't maar voor het uitzoeken en vertrouwen op de goedheid van de mens is er niet meer bij tegenwoordig.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2 weeks later...
:bye1:;):(

Zag dit net op marktplaats :

terug gevonden tussen Leiden en Aphen aan de Rijn mijn zwarte jeep Grand Wagoneer

met een volledig gestipt interieur Er is dus iemand een Wagoneer aan het opknappen voor hem zelf of voor een klant die dacht kom ik jat die auto dan ben ik in een keer kaar met mijn interieur hoef ik verder niet te zoeken !

ik kan me bijna niet voorstellen dat er liefhebbers van deze autos zijn die op zo een botte wijze aan hun onderdelen komen ..

SCHANDALIG

Beste aanstaande koper van een Wagoneer met een beige interieur laatste versie wees gewaarschuuwd !

http://link.marktplaats.nl/137571047

Jeep is dus weer terecht :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zag dit net op marktplaats :

terug gevonden tussen Leiden en Aphen aan de Rijn mijn zwarte jeep Grand Wagoneer

met een volledig gestipt interieur Er is dus iemand een Wagoneer aan het opknappen voor hem zelf of voor een klant die dacht kom ik jat die auto dan ben ik in een keer kaar met mijn interieur hoef ik verder niet te zoeken !

ik kan me bijna niet voorstellen dat er liefhebbers van deze autos zijn die op zo een botte wijze aan hun onderdelen komen ..

SCHANDALIG

Beste aanstaande koper van een Wagoneer met een beige interieur laatste versie wees gewaarschuuwd !

http://link.marktplaats.nl/137571047

Jeep is dus weer terecht :D

wel jammer dat hij dit zelf niet even kon mede delen:whistle:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...