Spring naar bijdragen

Leuk om elkaar beter te leren kennen


MCJeep
 Share

Recommended Posts

JE WORDT ER VAAK ZO MOE VAN

linkdin,hyves,ringo,imageshack,flickr,picasa etc etc

ik hou het maar bij msn en hyves

Ook Hyves omslachtig. krijg je een email waar je het bericht kunt vinden

moet je dus eerst naar je browser etc. Het wordt wel wat volwassener want het was echt een programma voor rond de 10 jaar en jonger.

en hoe meer gegevens je inklopt hoe meer spam je krijgt want je persoonsgegevens worden allemaal versjacherd. Welk merk vind je cool etc...... Hobbies computers......

Link naar opmerking
Deel via andere websites

JE WORDT ER VAAK ZO MOE VAN

linkdin,hyves,ringo,imageshack,flickr,picasa etc etc

ik hou het maar bij msn en hyves

Ook Hyves omslachtig. krijg je een email waar je het bericht kunt vinden

moet je dus eerst naar je browser etc. Het wordt wel wat volwassener want het was echt een programma voor rond de 10 jaar en jonger.

en hoe meer gegevens je inklopt hoe meer spam je krijgt want je persoonsgegevens worden allemaal versjacherd. Welk merk vind je cool etc...... Hobbies computers......

Grappig dat er 5 miljoen leden zijn en dat er maar 1,2 miljoen mensen in nederland zijn die 10 jaar en jonger zijn:whistle:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Om iedereen tevrevreden cq niet teleurgesteld te laten zijn is het mischien een optie om het bij je profiel toe te kunnen laten voegen, net zoals msn:whistle:

Ik heb juist mijn hyves-profiel niet openbaar ...

Overigens, m.b.t. de opmerkingen over 'kinderen': hyves wordt behoorlijk professioneel ingezet. O.a. in het onderwijs, belangenverenigingen, kenniscentra, maar ook m.b.t. marketing bijvoorbeeld.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hyves is vooral een prachtig medium voor marketeers om consumenten profielen te verkrijgen.

Ik vind dat je er snel op uitgekeken bent, hoewel ook Hyves zich sterk doorontwikkeld.

Kids zijn er helemaal gek mee...

Ik zie het zeker niet als een toevoeging op ons Jeep Forum; hebben hier al alle (teveel?) mogelijkheden om ons te uiten, hebben IRC, MSN, PB, mail....

Mijn mening slechts...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hyves is vooral een prachtig medium voor marketeers om consumenten profielen te verkrijgen.

Ik vind dat je er snel op uitgekeken bent, hoewel ook Hyves zich sterk doorontwikkeld.

Kids zijn er helemaal gek mee...

Ik zie het zeker niet als een toevoeging op ons Jeep Forum; hebben hier al alle (teveel?) mogelijkheden om ons te uiten, hebben IRC, MSN, PB, mail....

Mijn mening slechts...

Mijn bedoeling van dit topic was om mensen wat persoonlijker te leren kennen en niet alleen over jeeps (al is dat wel het belangrijkste voor mij, ik zit nl vaker op Jf dan op hyves) en ook voor diegene die dus op de sporadische georganiseerde meetings komen en niet terrein willen rijden omdat ze hun Jeep voor dagelijks gebruik hebben en het risico niet willen nemen om "schade" te rijden.

Wat anderen ermee doen moeten hun (zoals marketeers) weten. Net als DUC al zei je kan ook je profiel alleen beschikbaar maken voor vrienden, dus sluit je uit dat lastig gevallen zou kunnen worden. Dat kids er gek mee zijn is alleen maar mooi toch ... De kinderen hebben echter de toekomst ( dus ook hyves). Toch vindt ik het vreemd dat het kinderachtig wordt afgeschilderd terwijl de meerderheid van de hyves-gebruikers volwassenen zijn.

Mischien is een alternatief om wat vaker een meeting te organiseren op verschillende plekken zonder terrein rijden, zoals Menno heeft gedaan (was TOP:yes:) of zoals Janjeep deed(ook TOP:yes:...tevens waren er daar ook mensen van 4x4 hyves die lekker kwamen blubberen;))

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...