Spring naar bijdragen

spaarnwoude


Menno
 Share

Recommended Posts

Spaarnwoude zondag 27 januari 2008

Spaarnwoude

Laaglandersluisweg gronddepot recreatieschap Spaarnwoude

Datum: zondag 27 januari 2008

Tijd: van 10.00 tot 16.00 uur

Kosten: € 25 voor niet leden.

Eigen catering is in de tent aanwezig.

Terreingesteldheid: Het betreft een gronddepot.

Toegangseisen & regels: Zie onze regelspagina

Routebeschrijving:

Vanuit zuidelijke richting :

Op de A9 neemt U afslag IJmuiden/Spaarnwoude, voor U de A22 oprijdt afslag IJmuiden/Spaarnwoude nemen. Onderaan bij de verkeerslichten gaat u rechtsaf de N202 op, daarna volgt U de ANVT borden.

Vanuit noordelijke richting:

Op de A22 neemt u afslag IJmuiden/Spaarnwoude. Onderaan bij de verkeerslichten gaat U rechtsaf de N202 op, daarna volgt U de ANVT borden .

De GPS coördinaten van de locatie zijn:

52.27.01.57 N

4.39.53.14 E

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Spaarnwoude zondag 27 januari 2008

Spaarnwoude

Laaglandersluisweg gronddepot recreatieschap Spaarnwoude

Datum: zondag 27 januari 2008

Tijd: van 10.00 tot 16.00 uur

Kosten: € 25 voor niet leden.

Eigen catering is in de tent aanwezig.

Terreingesteldheid: Het betreft een gronddepot.

Toegangseisen & regels: Zie onze regelspagina

Routebeschrijving:

Vanuit zuidelijke richting :

Op de A9 neemt U afslag IJmuiden/Spaarnwoude, voor U de A22 oprijdt afslag IJmuiden/Spaarnwoude nemen. Onderaan bij de verkeerslichten gaat u rechtsaf de N202 op, daarna volgt U de ANVT borden.

Vanuit noordelijke richting:

Op de A22 neemt u afslag IJmuiden/Spaarnwoude. Onderaan bij de verkeerslichten gaat U rechtsaf de N202 op, daarna volgt U de ANVT borden .

De GPS coördinaten van de locatie zijn:

52.27.01.57 N

4.39.53.14 E

hmm denk dat ik dat wel ga redden als de onderdelen binnen zijn dan teminste ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik ben gisteren nog geweest. Het ligt er wel even wat anders bij dan eind december. Het is één groot meer geworden. Ik heb de pluggen in de vloer eruit moeten halen om al dat water kwijt te raken en zo vast gezeten dat er een tractor bij moest komen.

Maar m'n pa viert zijn verjaardag de 27e.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

zal ik dan ook maar een traktor meenemen!!:Bhoef ik niet te wachten

Goed idee want ik zag dat hij vorig weekend bij de meeting van Rough Riders ook zijn best heb mogen doen. Dus 2 traktors op 1 plekje kan nooit kwaad. Als de 1 het begeeft dan is de kans in ieder geval aanwezig dat er toch nog iemand is die je eruit kan trekken.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

hey, jij hebt toch die extreem verhoogde cherokee??

kom op man, ik ga morgen met mijnes, een cj, een wrangler iets verhoogd en een wrangler nog iets meer verhoogd maar zeker niks meer dan die van jouw en wat dan nog?? je bent er toch zelf bij, laat je niet gek maken gewoon lachen

Link naar opmerking
Deel via andere websites

hey, jij hebt toch die extreem verhoogde cherokee??

kom op man, ik ga morgen met mijnes, een cj, een wrangler iets verhoogd en een wrangler nog iets meer verhoogd maar zeker niks meer dan die van jouw en wat dan nog?? je bent er toch zelf bij, laat je niet gek maken gewoon lachen

Ja klopt hij is wat verhoogd. Na mijn laatst maasvlakte avontuur wat heel leuk was ben ik alleen maar puin gaan ruimen in de Cherokee. Heb nog maar wat besteld uit de states om hem hoger te maken maar ik ga strakkies ook kijken. Ik zal er rond een uur of elf zijn.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Vandaag in Spaarnwoude geweest en voordat je het terrein kon betreden stonden netjes de mensen van de ANVT je de weg te wijzen. Je werd er nog wel even op attent gemaakt dat het terrein gemiddeld tot zeer zwaar was en daar hadden ze niet over gelopen. In de ochtend kon je nog een beetje het terrein verkennen maar na 13.00 uur was het filerijden en de kuiltjes die in de ochtend nog te doen waren , waren nu 2 keer zo diep geworden.

Maar heb een super leuke dag gehad en nog mensen gesproken hier van het forum.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.
 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...