Spring naar bijdragen

Advies gevraagd


msbox
 Share

Recommended Posts

Hallo,

Ik wil graag een Wrangler kopen en ben me aan het orienteren.

Kunnen jullie me helpen met de volgende vragen:

-Wat is het verschil tussen een CJ7 en een Wrangler

-Ik heb een advertentie gezien van een Laredo HT comm. 4.0 Dit type vindt ik niet terug in dit forum ?

-Ik zoek een type met een hardtop. Kan ik deze 360d/jr buiten laten staan of vraag ik dan om problemen ?

Groet,

Maarten

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hallo,

Ik wil graag een Wrangler kopen en ben me aan het orienteren.

Kunnen jullie me helpen met de volgende vragen:

-Wat is het verschil tussen een CJ7 en een Wrangler

-Ik heb een advertentie gezien van een Laredo HT comm. 4.0 Dit type vindt ik niet terug in dit forum ?

-Ik zoek een type met een hardtop. Kan ik deze 360d/jr buiten laten staan of vraag ik dan om problemen ?

Groet,

Maarten

Hallo Maarten,

Een CJ7 is de voorganger van de Wrangler. De CJ-7 is gebouwd tot 1986 waarna de Wrangler (YJ) hem opvolgde.

Een Laredo HT Comm. 4.0 is waarschijnlijk een YJ (wrangler) die iets verlengd is en met verhoogd dak om de auto op grijskenteken te kunnen rijden. De 4.0 staat voor de 4 liter 6 cylinder motor. Dit is overigens een erg fijne motor.

Of de auto met hardtop het hele jaar door buiten kan staan weet ik niet. De mijne staat meestal binnen. Algemeen kun je wel stellen dat hoe vaker gebruikt hoe minder problemen.

Succes met je zoektocht.

Jeep7

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hallo Maarten,

Een Laredo HT Comm. 4.0 is waarschijnlijk een YJ (wrangler) die iets verlengd is en met verhoogd dak om de auto op grijskenteken te kunnen rijden. De 4.0 staat voor de 4 liter 6 cylinder motor. Dit is overigens een erg fijne motor.

Denk dat het een gewone korte Wrangler is zonder achterbank waar alleen nog geen BPM over is betaald. Ik heb zelf 2 van die Wranglers voor de deur waarop het kentekenbewijs "Comm" staat.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ja en?

Hij had het over een 4.0 Dus heb ik het goed gelezen.:lol:

Of lees jij wat anders in zijn verhaal.........:D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...