Spring naar bijdragen

10 februari overloon


6wheeler
 Share

Recommended Posts

op 10 februari rijdt de offroad-challenge weer in overloon

er is een kantine bij met div warme snacks

Ik hoop dat ze wat meer rijders krijgen als afgelopen weekend in Heerde. Echt zonde man. De organisatie doet zo zijn best om leuke evenementen te organiseren en dat lukt ze altijd en dan komen er nog geen 20 man rijden in Heerde.

Hoop dat ze nu veel meer animo krijgen want dit hou je niet lang vol als organisatie met zo weinig aanloop.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik hoop dat ze wat meer rijders krijgen als afgelopen weekend in Heerde. Echt zonde man. De organisatie doet zo zijn best om leuke evenementen te organiseren en dat lukt ze altijd en dan komen er nog geen 20 man rijden in Heerde.

Hoop dat ze nu veel meer animo krijgen want dit hou je niet lang vol als organisatie met zo weinig aanloop.

het kan goed zijn dat er in Overloon ook niet druk zal zijn. want de organisatie heeft wel een rare datum uitgekozen. want dan is het carnaval. en als je toch komt wel verkleed graag :wacko:
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Kan iemand mij vertellen wat voor terrein Overloon is? Ik zat er aan te denken om naar Rilland te gaan omdat dat dichterbij is voor mij maar er gaan heel weinig mensen van het jeepforum naar Rilland en meer mensen naar Overloon.

Kan ik het met Heerde vergelijken?

Alvast bedankt

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hmmm..... 2 zijn er inmiddels afgehaakt......waaronder /me, ga naar 4x4 De Veluwe op een nieuw terrein, excuus....

Overloon is een grote crossbaan, waar je alle kanten uit kunt. Hebben daar verleden jaar met de ANVT gereden. Mooie kantine er bij, dus een aanrader!!

Het is dat Garderen stukken dichterbij ligt en (vooral) ik ook wel eens nieuwe terreienen wil zien, anders was ik absoluut in Overloon geweest!!

Heel veel plezier allemaal!!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hmmm..... 2 zijn er inmiddels afgehaakt......waaronder /me, ga naar 4x4 De Veluwe op een nieuw terrein, excuus....

Overloon is een grote crossbaan, waar je alle kanten uit kunt. Hebben daar verleden jaar met de ANVT gereden. Mooie kantine er bij, dus een aanrader!!

Het is dat Garderen stukken dichterbij ligt en (vooral) ik ook wel eens nieuwe terreienen wil zien, anders was ik absoluut in Overloon geweest!!

Heel veel plezier allemaal!!!

Dezelfde gedachte had ik ook dus kunnen we elkaar de hand schudden.:blink:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Keivroeg uit de veren, voor een zondag dan. Besloten om toch maar mijn Jeep thuis te laten (vooral omdat de motorkap niet goed sloot). Inmiddels is dat probleem verhopen maar goed.

Met de Blazer van mijn broer, te zien op de foto's als de Blauwe, erg blinkende, vooral geen wrangler jeep type herkenbare bak naar Overloon geknord. Daar tussen de andere vroege vogels plaats genomen en de indrukken op ons af laten komen. Wat moet je anders als groentje in het 4x4 gebeuren?

Uiteindelijk toch maar een inschrijfformulier ingevuld en inschrijfgeld betaald en het terrein opgegaan. Dit voelde enigszins ongemakkelijk omdat er alleen maar Wranglers (verloren Suzuki daargelaten) rondreden. Mja, eens moet de eerste keer zijn en we lieten ons niet uit het veld slaan. We konden niet aan de Challenges meedoen maar hebben erg genoten van al die auto's die in de blubber vastzaten en keer op keer vrijwel zinloos die stijle heuvel opreden.

Al met al een zeer leuke ervaring!!! Ik ga er zeker wel een leuke hobby bijkrijgen.....

Klik hier voor wat foto's.

Ps: als je jezelf of je auto herkent en de foto wilt hebben, stuur me dan even een mailtje. Ik heb ze nog op zeer groot en perfect formaat.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...