Spring naar bijdragen

Starthulp


Recommended Posts

Ik heb een GC98 ZJ benzine 6 cil. en ik wil een starthulp in de Jeep hebben, mijn vraag is

aan de deskundige hoeveel ampere moet die zijn, de garage zeg 900 ampere,

automaterialen winkel zegt 900 is teveel, dus ik als leek weet het dan ook niet meer. eentje van 700 ampere zou 90,- kosten de andere 350,= euro .

de accu die ik heb is 1,2 jaar oud Bosch 12 V. 70 Ah. 570 A (en) .:D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik ken het probleem heb nl zelf vaak genoeg stil gestaan dmv lekstroom en heb menig auto er voor gehad met startkabels maar dan ratelde alleen de start motor omdat er niet genoeg power werd geproduceerd. ik zou voor de 900amp gaan weet je zeker dat een goede hebt. Ik wil zatredag wel even vragen bij de automatrialenzaak waar ik me spullen haal wat die daar kost want volgens mij heb ik de helft betaald van hetgeen wat jij er voor moet betalen;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

als je weet dat je jeep een tijdje stil staat. dan haal je een accuklem los. dan heb je geen lekstroom meer. en ik heb ook een garage zonder stroom. maar daar heb ik iets op gevonden. ik heb een zonnepaneel op mijn dak van de garage liggen en die laad 2 gel accu's vol voor mijn omvormer 12volt/230volt 600watt. maar die zonnepaneel kun je ook rechtstreeks op je accu zetten. ik heb de paneel voor 50,- gekocht bij www.omvormer.net en exact dezelfde paneel kost bij Conrad het dubbele. en ik moet zeggen het werkt zeer goed. mijn 2 gel accu's zijn altijd vol als ik weer in de garage kom. en ik kan er ongeveer 24uur mee hobbyen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...