Spring naar bijdragen

hoe ga jij carnaval vieren ????


theo-cj7
 Share

Recommended Posts

Persoonlijk vind ik carnaval een triest excuus voor mensen die zich eenmaal per jaar schandalig lamzuipen ( tot kotsen en out gaan toe...) en dan denken heel leuk te zijn ( doordat iedereen dit denk vind iedereen elkaar ook leuk, dat scheelt...:D)

Wil je echt lachen ? ga dan eens naar het zuiden en drink niet, zoek een rustig plekje en bescheur je eigen over het belachelijke gedrag van de mensen om je heen:lol:

Overigens is bovenstaande mijn mening en kijk op het hele gebeuren, iedereen die het wel fantastisch is gun ik absoluut hun pleziertje, tenslotte vallen ze mij er niet mee lastig !!

Tegen hun zou ik willen zeggen; Alaaf !!! ( zoiets is het toch ? :):unsure:)

Wij doen het hier ondertussen toch ietsje anders....

937290883_5dfbef3a5b.jpg

29749ZomercarnavalinRotterdam2007.jpg

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Persoonlijk vind ik carnaval een triest excuus voor mensen die zich eenmaal per jaar schandalig lamzuipen ( tot kotsen en out gaan toe...) en dan denken heel leuk te zijn ( doordat iedereen dit denk vind iedereen elkaar ook leuk, dat scheelt...:))maar dan het aantal aanrandingen en dat soort narigheid....:no:

Wil je echt lachen ? ga dan eens naar het zuiden en drink niet, zoek een rustig plekje en bescheur je eigen over het belachelijke gedrag van de mensen om je heen:lol:

Overigens is bovenstaande mijn mening en kijk op het hele gebeuren, iedereen die het wel fantastisch is gun ik absoluut hun pleziertje, tenslotte vallen ze mij er absoluut niet mee lastig !!

Tegen hun zou ik willen zeggen; Alaaf !!! ( zoiets is het toch ? :D:unsure:)

Helemaal mee eens :P en het is idd ALAAF :D:bye1:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Als mezelf... en da's al belachelijk genoeg! :P

Morgen naar de grootste optocht van het oosten: Didam. Daarna even bij vrienden, die langs de route wonen, een borreltje drinken, en klaar.

Overigens is de straat hier omgedoopt tot "bundy stroat".. :D Ze doen maar! :bye1:

Één van de CV's hier heeft als motto: "Ik doe ut licht wel uut!"... Wel.. bij mij is het al uit!:)

Aan alle carnavalsvierders: Veel plezier en driewerf "Alaaf"!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

In de optocht van Didam deden dit jaar meer dan 180 groepen/wagens mee!! :yes:

Het duurde dan ook ff voordat we alles gezien hadden... pfoei!:)

Maar... er waren bijzonder mooie wagens bij, dat moet gezegd! Wat een werk....:lol:

Goeiemoggel hebben we een keer of wat als thema gezien, maar ook een helicopter met geknakte hoogspanningsmast kwam voorbij! :lol:

Verder natuurlijk een aantal locale aangelegenheden, zoals de recente verhuizing van het plaatselijke verzorgingshuis naar de nieuwbouw.

Grote afwezige was de "slurptax"... Die had ik toch wel verwacht, eigenlijk....

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Persoonlijk vind ik carnaval een triest excuus voor mensen die zich eenmaal per jaar schandalig lamzuipen ( tot kotsen en out gaan toe...) en dan denken heel leuk te zijn ( doordat iedereen dit denk vind iedereen elkaar ook leuk, dat scheelt...:D)

Wil je echt lachen ? ga dan eens naar het zuiden en drink niet, zoek een rustig plekje en bescheur je eigen over het belachelijke gedrag van de mensen om je heen:lol:

GEEN SCHONER VERMAAK DAN LEEDVERMAAK

Wij doen het hier ondertussen toch ietsje anders....

937290883_5dfbef3a5b.jpg

29749ZomercarnavalinRotterdam2007.jpg

jaja, over SMAAK en NIVEAU valt te twisten

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...