Spring naar bijdragen

Terreinrijden op de Maasvlakte


michel1972
 Share

Recommended Posts

  • Reacties 70
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Zo dat was ff een geweldige opkomst vandaag op de maasvlakte, echt super leuk.

Ben zojuist na twee uur afspuiten,poetsen en nog meer afspuiten,weer thuis bij de vrouw.

Wou iedereen bedanken voor de gezelligheid en de zon ook bedankt voor het schitterende weertje.

Ik heb helaas geen foto,s maar wel een man of drie foto,s zien schieten.

Ben zelf om ongeveer drie uur weggereden(was er al om half 10:yes:), maar toen ik weg ging waren er nog wel een man of 10 van het forum hier.

Benieuwd naar de foto,s straks.

Groetjes Jurgen

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Was een heerlijke dag, lekker weer, lekker rijden (modderen) en veel gelachen.

Ed zijn Jeep is helemaal ingereden (ingeblubberd), zelfs water binnen gehad.

Menno ging met zijn tank echt overal doorheen en ook Michel heeft zich met zijn Cherokee niet verveeld.

Voor Nils was na al het zoute zeewater van de laatste weken, weer een verademing om weer echte blubber te proeven.

Haagse Jan heeft zijn Jeep nu echt gedoopt, zelfs teveel blubber als het aan Jan lag , maar zijn compagnon wist er wel raad mee en reed de Jeep dan ook in een diep gat giga vast.

Iedereen die aanwezig was bedankt voor een fijne dag..!:)

Hieronder mijn foto's

http://www.mijnalbum.nl/Album=OUQKMTKW

Link naar opmerking
Deel via andere websites

T was zeker een lache half uurtje geweest , vooral toen "haagseJan" af en toe een slokkie benzine binnen kreeg tijdens het overhevelen van benzine in een spablauw fles ,om het vervolgens weer in zijn auto tegooien .........

Verder heb ik waarschijnlijk de jongste offroad rijder ooit aan t werk gezien !(minimenno;))

Volgende keer zijn we dr weer langer bij !

groetjuhs Dave en Linda

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zit nog steeds te balen maar ben blij dat jullie jeepers weer een topdag hebben gehad..Jan foto`s zijn weer top:yes:.. Ed je had toch een witte jeep???:yes: Menno heb je de sporen weer te diep gemaakt voor de rest??:).. Michel weer je duikbril nodig gehad??:whistle:

Niels ik heb nog wel bandjes voor je liggen;)

De volgende x ben ik er weer bij!!!!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Het was weer reuze gezellie op de maasvlakte. Heb me er prima vermaakt. Genoeg leuke modderputten te grazen genomen en alles heel gehouden op de Maasvlakte alleen op de terugweg op de A4 net voor de Beneluxtunnel vond mijn waterpomp dat het leven geen zin meer had en gaf de geest. Met als gevolg waterpomp , snaar , ventilator en ???? naar de knoppen. Ik moet wel bekennen. Voor het eerst in 18 jaar de hulp ingeroepen van de ANWB en ze hebben mij prima geholpen. Ik werd netjes met jeep en al op de zaak afgezet mbv een sleepwagen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ik heb weer een prachtdag gehad, echt geweldig, ondanks de drukte toch alle gaten kunnen opzoeken, en natuurlijk kon mijn zoontje ze eigen hier uitleven zonder dat we er op gewezen werden dat dit niet was toegestaan, iedere meter is gewoon een uitdaging of je nu standaart rijdt of extreem, zal vd week effe een filmpjr plaasten

het is alleen zon klere eind rijden, (2,5 uur)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hieronder mijn foto's

http://www.mijnalbum.nl/Album=OUQKMTKW[/quote]

Mooie foto`s weer Jan ( baal dat ik er weer eens niet bij kon zijn :P, volgende keer hopelijk beter....:yes:)

Zijn die foto's geheim of zo:lol:

Sorry, dat was een deel van een quote, maar dat is niet meteen duidelijk dus.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Sorry Menno, ik kwam er pas later achter dat het een quote was.

Maar............ 2,5 uur over een stukkie van 140 km? Hoel leg je dat uit aan je vrouw?

Nog even wat: zou er ook een moddereter op dit forum zitten die de koptekst even aanpast. Ik denk dat dit draadje nog een week of wat zal staan, maar:

Terrenrijden? Of is dat iets nieuws dat ik nog niet ken?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Weer een perfecte dag gehad.

Ik heb heerlijk de gelegenheid gehad om onze nieuwe wagen te proberen.Nou deze is dus ook goed bevonden,en er kan zelfs water in staan kwamen we achter.

Na afloop heeft Joppie(haagse Jan) zelfs nog een demonstratie benzine drinken gegeven.

Jan hij loopt best wel zuinig!!!!!!!!!

Helaas heeft Michel1972 niet op eigen kracht zijn huis weten te halen maar gesteund door de ANWB.

TOPPIE WAS HET WEER!!!!!!!!!!!!!

Allemaal nog bedankt voor de gezelligheid.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maar............ 2,5 uur over een stukkie van 140 km

ja ik kan er niet minder van maken, heen 9.00 uur vertrokken via spikernisse karretje bij dark opgehaald en volgens mij een uur of 12 aanwezig, terug 16.00 uur weg en 18.20 thuis, we rijden met een gangetje van 90, maar zie de gemiddelde snelheid maar eens op 50 km per uur te houden dat red je echt niet

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Nieuwe aanmaken...