Spring naar bijdragen

Jeep Limburg Tour zondag 2 maart as.


Dutch Rebel
 Share

Recommended Posts

U I T N O D I G I N G J E E P “L I M B U R G” T O U R

Op zondag 2 maart a.s. zal een route worden verreden door het Zuid-Limburgse landschap, waarbij je samen met je familie een van de mooiste streken van Nederland in het vroege voorjaar kunt ontdekken.

De route, met een non-asfalt percentage van ± 60%, is toegankelijk voor iedere standaard jeep en zal op de eindlocatie worden afgesloten met een perfect Limburgs diner.

Uiteraard zal het diner voor de kinderen worden aangepast.

Het programma zondag 2 maart:

  • Aanmelding: Tussen 09.00 uur en 11.00 uur,
  • Briefing: Om 09.30 uur, 10.00 uur, 10.30 uur en 11.00 uur,
  • Start: Rond 10.00 uur tot 12.00 uur vanaf het parkeerterrein,
  • Finish: De route wordt om 16.30 uur gesloten,
  • Diner: Vanaf 17.00 uur.

Kostenopgave:

  • Inschrijfgeld per jeep: € 25,-- inclusief koffie of thee met Limburgse vlaai voor twee personen,
  • Deelname diner per persoon € 25,-- 3-gangen menu: Soep, - Vlees of Vis, - Nagerecht,
  • Deelname diner per kind € 12,-- van 6 tot 13 jaar. (kinderen onder de 6 jaar gratis)

Start- en eindlocatie:

Deze locatie hebben we gevonden in Holset, een dorpje in de Gemeente Vaals met een nostalgische, haast mysterieuze sfeer.

Hier stond al meer dan 2000 jaar geleden een tempel van de god Bel die door Eburonen werd aanbeden.

Deze “Oude Belgen” hebben de legioenen van Julius Ceasar in 54 v Chr het vuur behoorlijk aan de schenen gelegd, doch reeds een jaar later joeg Jules ze bijna allemaal over de kling en verwoeste de tempel.

Het koor en de toren van het huidige kerkje dateren uit 1136 en in het kerkje wordt naast de heilige Lambertus ook de heilige Genoveva vereerd, die hulp zou kunnen verlenen aan mensen met oogklachten.

Gelieve deze hulp in te roepen vòòr de Start

Routebeschrijving: De Roertunnel (A73) is dit weekend afgesloten!

In het Eetcafé Restaurant ‘t Klükske www.klukske.nl zal de inschrijving plaatsvinden en zullen jullie gastvrij worden ontvangen.

Adres: Holset 4 6295 NC Lemiers

Komende uit de richting van Maastricht richting Vaals (Aken) via de A278 of vanuit richting Heerlen via de A76 of N281 richting Vaals.

Bij Lemiers rechtsaf slaan richting Holset. In Holset linksaf slaan naar kerkje (bergje-op, bergje-af). ’t Klükske ligt rechts voor u, voorbij het kerkje.

Coördinaten:Breedtegraad 50°46'30.66"N lengtegraad 5°59'16.75"O

Inschrijving:

Inschrijving/reservering kan plaatsvinden per e-mail secretariaat@jeepclub.nl) en

per fax (0313-632459) onder duidelijke en volledige opgave van:

  • Naam en lidnummer,
  • Aantal volwassenen voor deelname aan het diner,
  • Voorkeur diner: Vlees of Vis,
  • Aantal kinderen voor deelname aan het diner.

NB: Je voorkeur voor een diner met vlees of vis bij aanmelding duidelijk opgeven in verband met de reservering van de diners.

De kosten verbonden aan de route en het diner dienen bij aanmelding contant te worden voldaan.

Al met al een niet te missen zondag, maak er samen met je jeep en je familie een prachtige dag van,

met vriendelijke groet, Ruud van Huët

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Reacties 111
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

ik hoop wel dat het regent die dag. want zoniet dan krijg je een hoop commentaar van die wandelaars daar zoals dagjesmensen en die vele toeristen die daar verblijven. al eerder meegemaakt met 4x4 limburg 3 jaar terug. want 2 dagen later stond het in de krant :yes:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ik hoop wel dat het regent die dag. want zoniet dan krijg je een hoop commentaar van die wandelaars daar zoals dagjesmensen en die vele toeristen die daar verblijven. al eerder meegemaakt met 4x4 limburg 3 jaar terug. want 2 dagen later stond het in de krant :rolleyes:

Maar wij rijden heel rustig en delen stickers uit. ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maar wij rijden heel rustig en delen stickers uit. :rolleyes:

dat is ook wel zo. maar er zijn ook van die natuurfreaken die het niet zo waarderen. en dat blijf je altijd houden. daarom is het ook beter dat het regent die dag want dan blijven de wandelaars liever binnen ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Rijden met mooi weer gaat prima en hoeft zeker geen irritatie te veroorzaken.

Gewoon rustig en ruim langs mens en dier, voorkomen dat je stofwolken veroorzaakt ( of opspattend water/modder) en indien nodig gewoon ff aan de kant en stoppen om die tegenligger te laten passeren.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Eindelijk eens een thuiswedstrijd. Zeker ga ik ook mee! Voordeel voor mij is dat ik nu eens GEEN verre aan- en afrit heb en dat ik de taal van deze zuiderlingen redelijk spreek.

Daan, riejje wer saame, den make wer der eine feine daag vanne?

ho ho denk dat ik ook maar ga word daar gezellie zo te horen

spreek wel geen zuiderlings maar een drenth verstaan ze doar ok wel dag ie nie

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ho ho denk dat ik ook maar ga word daar gezellie zo te horen

spreek wel geen zuiderlings maar een drenth verstaan ze doar ok wel dag ie nie

Ik heb begrepen dat jij eerst komt OEFENEN Evert-Jan. tegen die tijd spreek je het als een rasechte. Gezellig als jij er ook bij zou zijn. Met de hele aanhang natuurlijk!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik heb begrepen dat jij eerst komt OEFENEN Evert-Jan. tegen die tijd spreek je het als een rasechte. Gezellig als jij er ook bij zou zijn. Met de hele aanhang natuurlijk!

oeps die moet ik nog inlichten :whistle: kan beter daar een vakantiewoning kopen

zie je al met daan gepraat:rolleyes:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ik hoop dat ik mijn versnellingsbak op tijd klaar heb want dan kom ik ook. want Z-Limburg ken ik helemaal uit mijn koppie. ik heb er 8 jaar rond gereden met mijn truck. ik noemde het de prikkeldraadroute. de reden daarvan is. dat ze daar de laatste jaren overal prikkeldraad plaatsen langs die smalle weggetjes. om de toeristen te weerhouden dat ze niet zomaar de natuurgebieden en landerijen in kunnen lopen. dus toen ik daar met mijn truck over de smalle weggetjes reed daar. en je kwam dan wandelaars of fietsers tegen. die moesten altijd zowat uitwijken tegen de prikkeldraad aan. en daarom noem ik het de prikkeldraadroute

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Nieuwe aanmaken...