Spring naar bijdragen

22 maart maasvlakte


jeeped
 Share

Recommended Posts

  • Reacties 193
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Het lijkt mij een geweldig idee.

Ben vrij nieuw in deze tak van sport. Heb in totaal nu iets

van 4 à 5 keer "off road" gereden met m'n jeep. Ben erg benieuwd

naar tips e.d.

Ik moet helaas een zaterdag werken maar ik ga er alles aan doen

om deze dag vrij te zijn.

Zet mij maar op misschien <_<.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Bij deze sta je er bij.....

Update Vrijdag 22-02-08 16.25 uur

Tot op heden aanwezig <_<:

-Jeeped ( Jeepdocter, Ed )

-Janjeep

-Wrangler 92

-dutch rebel

-menno

-GGuido

-Wasp

-Ratteplaag

-Cherokee 95

-Dutch powercow

-Langharig tuig

-michel 1972

-Evald

-Mitchell 2.24 V

Misschien :D:

- Newbe

-Mimosa

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dit weekend moest ik werken en sprak 2 collega vervoerders. 1 daarvan zit in de deelgemeente raad van Oostvoorne. Hij vertelde mij dat zoals de plannen nu zijn dat ze in April gaan beginnen met het dicht gooien van het 4x4 terrein. Ik las dit ook al op diverse andere sites en kwam ook al een artikel tegen over de Maasvlakte.

Boskalis en Van Oord gaan de Tweede Maasvlakte realiseren. De bouw van een zeewering, de eerste haventerreinen, 2,5 kilometer havenkade, wegen, spoorwegen én vijf jaar onderhoud daarvan is een miljard euro gemoeid.

Dat heeft havenbedrijf vrijdag bekend gemaakt in een zogeheten voornemen tot gunning. De ondertekening van het contract vindt begin volgend jaar plaats, zo melden de baggeraars. Er worden de komende tijd nog wat kleine punten uitonderhandeld.

'We zijn verheugd en trots dat we als Hollands bedrijf dit grote werk in ons eigen land mogen uitvoeren. Met de Tweede Maasvlakte bevestigt Nederland zijn leidende positie als waterbouwende natie', zegt Boskalis-woordvoerder Roel Berends.

'We zijn er blij mee dat het onderhoud erbij komt, het wordt zo echt een totaalproject', aldus manager Marketing & Public Relations Bert Groothuizen van Van Oord.

Het andere consortium dat in de race was voor het aanlegcontact, was de Belgische groep Dredging International en Jan de Nul. Om in aanmewrking te komen moesten de consortia moesten onder meer een gerealiseerde jaarlijkse omzet van ten minste 500 miljoen euro in 2002, 2003 en 2004 en ruime ervaring met ontwerp en uitvoering van projecten op het gebied van zeeweringen in stromend buitenwater laten zien.

De realisatie van de Tweede Maasvlakte betekent dat SUV-liefhebbers in Rotterdam en omgeving een leuk speelterrein verloren zien gaan. .

Arjan van der Knaap vrijdag 14 december

Dus mensen we moeten het er allemaal maar van nemen de 22e

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dit weekend moest ik werken en sprak 2 collega vervoerders. 1 daarvan zit in de deelgemeente raad van Oostvoorne. Hij vertelde mij dat zoals de plannen nu zijn dat ze in April gaan beginnen met het dicht gooien van het 4x4 terrein. Ik las dit ook al op diverse andere sites en kwam ook al een artikel tegen over de Maasvlakte.

Boskalis en Van Oord gaan de Tweede Maasvlakte realiseren.

Misschien moeten we eens overleggen met de fa Boskalis en van Oord om te zien of er een hoekje vrij gemaakt kan worden voor het 4x4 gebeuren :lol:. Schept voordelen voor twee kanten, wij houden de mogelijkheid te spelen en de bouwers zien niet overal bandensporen door verschijnen.........:huh:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Misschien moeten we eens overleggen met de fa Boskalis en van Oord om te zien of er een hoekje vrij gemaakt kan worden voor het 4x4 gebeuren :yes:. Schept voordelen voor twee kanten, wij houden de mogelijkheid te spelen en de bouwers zien niet overal bandensporen door verschijnen.........:whistle:

Boskalis en van Oord gaan zich bezig houden met het opspuiten van de Maasvlakte. De enigste sporen die zij tegen zullen komen zijn de sporen van een bulldozer. Want zodra ze beginnen met het opspuiten van het zand is er geen jeep die er meer kan komen. En is er eentje die er wel kan komen dan zal deze na een aantal uren opgeslokt zijn door het zand. Tis namelijk drijfzand wat er zal komen te liggen zodra ze beginnen met opspuiten.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zo weer eens ff to the point,

gewoon een gezellige dag met jeepers onder elkaar.Daarnaast bestaat de mogelijkheid om een bakkie te doen en waarschijnlijk ook nog wel een kopje soep te nuttigen.

Belangrijkste is dat het super gezellig wordt.

O ja en voor mensen die nog nooit terrein hebben gereden is dit terrein ook perfect,er zijn die dag genoeg mensen die je op een veilige manier door het terrein willen begeleiden.

Dus kom met z'n allen!!!!!!!!!!!

Graag wel ff van te voren melden als je komt dan kan er een beetje rekening mee worden gehouden ivm koffie en/of soep.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Update zaterdag 01-03-08 23.05 uur

Tot op heden aanwezig :D:

-Jeeped ( Jeepdocter, Ed )

-Janjeep

-Wrangler 92

-dutch rebel

-menno

-GGuido

-Wasp

-Ratteplaag

-Cherokee 95

-Dutch powercow

-Langharig tuig

-michel 1972

-Evald

-Mitchell 2.24 V

-dutchpowercow

Misschien :P:

- Newbe

-Mimosa

Koel, ik kom 2 keer (laat moeder de vrouw het maar niet horen :lol:)
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dus michel 1972 ik neem deze keer m'n lieslaarzen mee.

Als je toch besluit te komen heb je een bijrijder waar je iets aan hebt:whistle::)

Even offtopic

Ik zit met een groot probleem!

Langharig tuig wil mijn bijrijder zijn deze dag maar ik zit een beetje met een dilemma. Ik heb een aanbieding gekregen van nog een bijrijder en weet niet wat ik nu moet doen. Kan iemand mij adviseren hierin?

foto 1 is bijrijder langharig tuig

foto 2 en 3 is mijn andere bijrijder

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Oorspronkelijk geplaatst door wrangler 92 viewpost.gif

Update zondag 02-03-08 18.00 uur

Tot op heden aanwezig :):

-Jeeped ( Jeepdocter, Ed )

-Janjeep

-Wrangler 92

-dutch rebel

-menno

-GGuido

-Wasp

-Ratteplaag

-Cherokee 95

-Dutch powercow

-Langharig tuig

-michel 1972

-Evald

-Mitchell 2.24 V met 1 of 2 bijrijders ......................

-Nick

Misschien :lol::

- Newbe

-Mimosa

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Even offtopic

Ik zit met een groot probleem!

Langharig tuig wil mijn bijrijder zijn deze dag maar ik zit een beetje met een dilemma. Ik heb een aanbieding gekregen van nog een bijrijder en weet niet wat ik nu moet doen. Kan iemand mij adviseren hierin?

foto 1 is bijrijder langharig tuig

foto 2 en 3 is mijn andere bijrijder

Jaja, moet je een aap leren klimmen?:)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Nieuwe aanmaken...