Spring naar bijdragen

Motor-swap : operatie geslaagd, patient in coma?


Recommended Posts

Aldus een diagnose waar onze Jeepdokter 'JeepEd' niet in wilde geloven.

Nou kan ik een heel verhaal gaan ophangen, maar een linkje naar een uitgebreid verslag vind je op onze website : ChaosBoyz 4x4 :whistle:

(op de index-pagina onder "Mike's leermoment : effe een 318 van een Grand Cherokee omwisselen")

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Het was op zich een schitterende klus. Ed en ik hebben er een hoop van opgestoken in elk geval. Maar van mij hoeft al die elektronische shit niet. Als ik aan de 5.2 uit mijn Dodge sleutel, kan ik ernaast gaan staan/zitten in de motorruimte en kan ik echt overal bij zonder eerst 81 stekkers los te trekken, complete accessoire-brackets te verwijderen etc. etc. Heb alleen een krukje nodig om in de motorruimte te komen :D

Begreep gisteren van Ed dat hij woensdag de peilstok nog even heeft gemonteerd en dat het 'motortje' zoemt als een naaimachine. Brrrr... da's geen echte Jeep.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Het was op zich een schitterende klus. Ed en ik hebben er een hoop van opgestoken in elk geval. Maar van mij hoeft al die elektronische shit niet. Als ik aan de 5.2 uit mijn Dodge sleutel, kan ik ernaast gaan staan/zitten in de motorruimte en kan ik echt overal bij zonder eerst 81 stekkers los te trekken, complete accessoire-brackets te verwijderen etc. etc. Heb alleen een krukje nodig om in de motorruimte te komen :worshippy:

Begreep gisteren van Ed dat hij woensdag de peilstok nog even heeft gemonteerd en dat het 'motortje' zoemt als een naaimachine. Brrrr... da's geen echte Jeep.

kun je er toch ook mooi je kleding mee repareren:P

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...