Spring naar bijdragen

Maasvlakte dicht


MCJeep
 Share

Recommended Posts

citaat van een modderpoeler.

Stomme padden....

m19.gif De maasvlakte wordt bevolkt door een veel meer bedreigde diersoort.

Deze begeeft zich zowel op het land als op het water voort, maakt een brommend Brrrr Brrrrr geluid, soms als hij zich erg drukt maakt met overheersende harde knallen.

De Diersoort is erg goed in het verplaatsen van grote hoeveelheden modder en water, met name dit over zijn eigen lijf heen gooien vind hij schitterend.

Het dier consumeert voornamelijk fossiele voedingsstoffen en wordt vooral vaak waargenomen in groeps verband.

Het dier is erg sociaal en helpt graag zijn mede kudde genoten als deze weer eens een teveel aan bagger over hun lijf hebben gegooid of weer eens niet uitkeken met het wandelen door het water.

Over het voortplanting gedrag van deze dieren is weinig bekend, men vermoed dat ze ergens in USA worden geboren en dan emigreren naar ons vaste continent, waarom zei dit doen is tot op de dag van vandaag onduidelijk.

Helaas wordt deze bijzondere diersoort steeds minder in het wild waargenomen in NL, wel wordt hij regelmatig gezien in de stad, wat toch erg verontrustend is, aangezien dit dier in de vrije natuur thuis hoort.

Regelmatig worden er grote groepen van deze dieren waargenomen op de Maasvlakte bij Rotterdam Europoort, men vermoed dat de dieren hier een eigen territorium hebben gevonden waar ze zich op hun gemak voelen en ze zich met hun allen kunnen uitleven.

Onderzoekers mogen graag naar dit tafereel kijken.

Men pleit er daarom ook voor dat dit unieke stukje natuur behouden blijft om deze diersoort een kans te geven te overleven....

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Over het voortplanting gedrag van deze dieren is weinig bekend, men vermoed dat ze ergens in USA worden geboren en dan emigreren naar ons vaste continent, waarom zei dit doen is tot op de dag van vandaag onduidelijk.

Tja omdat we anders in een kubelwagen hadden gereden, ofzoiets...:yes:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wat schuift het als ik niet ga verhuizen met mijn bedrijf?

De gemeente Rotterdam is bezig om te kijken of mijn bedrijf weg kan uit wat hun noemen centrum Rotterdam. Ze willen mij ook graag naar de Maasvlakte hebben en gaan daar nog voor betalen ook. Dus als jullie mij nu meer gaan betalen. Dan ga ik niet:B

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Er zijn zoveel mensen aanwezig dat er altijd wel hulp in de buurt is. En je maakt zelf uit waar je heen rijd of niet. Dus ook met normale banden kan je veel lol beleven op de Maasvlakte.
.

Dat heeft deze beste man ook gedaan toen hij die zondag er was. Hij heeft ontzettend genoten en gelachen. Moest een keer of 7 los getrokken worden. Uiteindelijk hebben ze maar een lintje aan zijn wagen vastgemaakt en hem gesleept over de maasvlakte. Zo kwam hij nog eens ergens. Zo zie je maar dat lintjes ook zijn nut hebben.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Je hebt het toch niet over mij he Mich???? toch

Nee tuurlijk niet.

Op modderpoel was iemand met een standaard suzuki. Hij vroeg zich af of hij op de Maasvlakte wel uit de voeten kon. Ik vertelde hem toen dat er op de maasvlakte genoeg stukjes zijn waar je je ook uit kan leven met een standaard wagen en kom je wel in het moeilijke gedeelte terecht dan zullen er vast mensen zijn die hem lostrekken.

Ik kan mij niet herinneren dat jij vast zat:B

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...