Spring naar bijdragen

Jeep Academy Spaarnwoude 16 maart as


Dutch Rebel
 Share

Recommended Posts

  • Reacties 85
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Voor mij gaat het absoluut niet meer lukken:

De XJ hangt krankzinnig achterover na verhoging van de voorkant en wacht op verhogen van de achterkant.

Ben al een paar dagen niet in orde vanwege griep, werkt ook niet mee.

Er is er maar eentje die er iets over kan zeggen of het in Wamel over twee weken wel gaat lukken, en dat ben ik niet.;) Veldhoven blijft nog even een verre droom.:yes:

voor iedereen die er wel kan zijn: alvast een fijne dag!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

.

Er is er maar eentje die er iets over kan zeggen of het in Wamel over twee weken wel gaat lukken, en dat ben ik niet.;) Veldhoven blijft nog even een verre droom.:yes:

!

Ben ik dat?:blush:

Zending is onderweg uit de U naait me steeds,en dus daar zullen we toch ff op moeten wachten.

OT:Wij zijn ook van de partij,ff een dagje mijn zorgen vergeten!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Voor mij gaat het absoluut niet meer lukken:

De XJ hangt krankzinnig achterover na verhoging van de voorkant en wacht op verhogen van de achterkant.

Ben al een paar dagen niet in orde vanwege griep, werkt ook niet mee.

Er is er maar eentje die er iets over kan zeggen of het in Wamel over twee weken wel gaat lukken, en dat ben ik niet.;) Veldhoven blijft nog even een verre droom.:yes:

voor iedereen die er wel kan zijn: alvast een fijne dag!

Wat schuift het als ik kan helpen met het oplossen van je hellings probleem:B

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wat schuift het als ik kan helpen met het oplossen van je hellings probleem:B

Hangt er vanaf waarmee.:yes:

Mocht iemand zich schuldig voelen: Spaarndam had ik, ook al is het een thuiswedstrijd toch wel laten schieten. Hecht toch wel een beetje waarde aan mijn gezondheid.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hangt er vanaf waarmee.:yes:

Mocht iemand zich schuldig voelen: Spaarndam had ik, ook al is het een thuiswedstrijd toch wel laten schieten. Hecht toch wel een beetje waarde aan mijn gezondheid.

Gezondheid staat boven alles dus ook verstandig om dat niet op het spel te zetten. Hoop dat je er de volgende keer wel bij kan zijn!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ben ik dat?:yes:

Zending is onderweg uit de U naait me steeds,en dus daar zullen we toch ff op moeten wachten.

OT Zending is nog niet compleet. Heb ze net gebeld. Ze denken nog max 1 week nodig te hebben want de sunrider top is nog niet gearriveerd en ze verschepen alles tegelijk.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

G*DV*RD*MME!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Ben zojuist thuisgebracht door de ANWB........

Kapotte brandstofpomp, stond ik daar stil op de snelweg!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Bij deze: ik kom dus niet meer!!!!!!!!

K*T!!!!

Als iemand nog een brandstofpomp over heeft, ik heb belangstelling!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Nieuwe aanmaken...