Spring naar bijdragen

achteras upgrade


SEGER
 Share

Recommended Posts

Welke achteras kan je steken die toch de moeite sterker is als een D35. Ook moet het met systeem ongeveer het zelfde blijven ivm de remmen achter en de handrem aangezien ik in Belgie woon en daar alles verboden is. Ik heb al gehoord van een 8.25 29spline van een cherokee. Ook al van een dana44 van een wagoneer? Wat zijn jullie bevindingen hierover en wat is verder nog goed? Een ford 8.8 ga ik niet kunnen zetten denk ik want dan is de remmerij anders of ben ik mis?

Alvast bedankt

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Welke achteras kan je steken die toch de moeite sterker is als een D35. Ook moet het met systeem ongeveer het zelfde blijven ivm de remmen achter en de handrem aangezien ik in Belgie woon en daar alles verboden is. Ik heb al gehoord van een 8.25 29spline van een cherokee. Ook al van een dana44 van een wagoneer? Wat zijn jullie bevindingen hierover en wat is verder nog goed? Een ford 8.8 ga ik niet kunnen zetten denk ik want dan is de remmerij anders of ben ik mis?

Alvast bedankt

Hallo,

De beste assen die je kan gebruiken zijn de dana44 of de ford 8.8 as De ford 8.8 assen zijn ook te vinden met trommels. Zaten onder een aerostar dacht ik gelezen te hebben. Een dana44 as is een stuk moeilijk te vinden als de ford 8.8 as en kosten in de regel ook meer als een ford 8.8 as.

De cherokee 8.25 29 spline as is minder sterk als de 2 assen hierboven genoemd maar wel sterker als de dana 35 as.

Wat zijn de bedoelingen met die zwaardere as en hoe zit het dan met je vooras? Wat voor overbrenging heb je nu in je jeep zitten?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

zou gewoon voor een 8.8 gaan

en dana44 voor

de dana 35 blijft wel heel maar zelf ervaren met locker er in is ie zo weg met 33 ers er onder

Dutchdaan had het zelfde verhaal. Maaruh waar haal je die d44 vooras vandaan dan?

Wagoneer wordt een lastig verhaal ivm de steek van de velgen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dutchdaan had het zelfde verhaal. Maaruh waar haal je die d44 vooras vandaan dan?

Wagoneer wordt een lastig verhaal ivm de steek van de velgen.

Nieuw bestellen in the States (de mijne is onderweg 4.56 met ARB + alloy assen).

Dus binnenkort te koop : D-30 met 4.56 + ARB locker

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nieuw bestellen in the States (de mijne is onderweg 4.56 met ARB + alloy assen).

Dus binnenkort te koop : D-30 met 4.56 + ARB locker

Is die D-30 een high clearence of een low clearence as? Wat zal de richtprijs worden voor deze dana as met 4.56 en locker? Nog wel de standaard steekassen?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...