SEGER Geplaatst February 24, 2008 Rapporteren Share Geplaatst February 24, 2008 Welke achteras kan je steken die toch de moeite sterker is als een D35. Ook moet het met systeem ongeveer het zelfde blijven ivm de remmen achter en de handrem aangezien ik in Belgie woon en daar alles verboden is. Ik heb al gehoord van een 8.25 29spline van een cherokee. Ook al van een dana44 van een wagoneer? Wat zijn jullie bevindingen hierover en wat is verder nog goed? Een ford 8.8 ga ik niet kunnen zetten denk ik want dan is de remmerij anders of ben ik mis? Alvast bedankt Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
michel1972 Geplaatst February 24, 2008 Rapporteren Share Geplaatst February 24, 2008 Welke achteras kan je steken die toch de moeite sterker is als een D35. Ook moet het met systeem ongeveer het zelfde blijven ivm de remmen achter en de handrem aangezien ik in Belgie woon en daar alles verboden is. Ik heb al gehoord van een 8.25 29spline van een cherokee. Ook al van een dana44 van een wagoneer? Wat zijn jullie bevindingen hierover en wat is verder nog goed? Een ford 8.8 ga ik niet kunnen zetten denk ik want dan is de remmerij anders of ben ik mis?Alvast bedankt Hallo, De beste assen die je kan gebruiken zijn de dana44 of de ford 8.8 as De ford 8.8 assen zijn ook te vinden met trommels. Zaten onder een aerostar dacht ik gelezen te hebben. Een dana44 as is een stuk moeilijk te vinden als de ford 8.8 as en kosten in de regel ook meer als een ford 8.8 as. De cherokee 8.25 29 spline as is minder sterk als de 2 assen hierboven genoemd maar wel sterker als de dana 35 as. Wat zijn de bedoelingen met die zwaardere as en hoe zit het dan met je vooras? Wat voor overbrenging heb je nu in je jeep zitten? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
SEGER Geplaatst February 24, 2008 Auteur Rapporteren Share Geplaatst February 24, 2008 Mijn vooras is nog standaard 4.0 D30. Het is een sahara van 91 dus 3.53 dacht ik. Ik heb gehoord dat vooral de achterassen shit zijn. Ik zou er wat terein mee willen gaan rijden en roadbooks. Ik vervang het liever dan daar ergens in de bossen alles stuk te rijden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Menno Geplaatst February 24, 2008 Rapporteren Share Geplaatst February 24, 2008 nou ik zou er lekker mee door blijven rijden, heb ik een paar jaar gedaan met 33" banden in heftig terrein Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beest Geplaatst February 24, 2008 Rapporteren Share Geplaatst February 24, 2008 standaard assen zijn idd shit met 37ers banden... tot 33ers gaat het prima (qua sterkte dan) maar je heb ook lui die kunnen alles kapot rijden... ongeacht sterkte van de as.. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ramstein Geplaatst February 24, 2008 Rapporteren Share Geplaatst February 24, 2008 zou gewoon voor een 8.8 gaan en dana44 voor de dana 35 blijft wel heel maar zelf ervaren met locker er in is ie zo weg met 33 ers er onder Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Utah Geplaatst February 24, 2008 Rapporteren Share Geplaatst February 24, 2008 zou gewoon voor een 8.8 gaan en dana44 voor de dana 35 blijft wel heel maar zelf ervaren met locker er in is ie zo weg met 33 ers er onder Dutchdaan had het zelfde verhaal. Maaruh waar haal je die d44 vooras vandaan dan? Wagoneer wordt een lastig verhaal ivm de steek van de velgen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
boris Geplaatst February 24, 2008 Rapporteren Share Geplaatst February 24, 2008 Dutchdaan had het zelfde verhaal. Maaruh waar haal je die d44 vooras vandaan dan?Wagoneer wordt een lastig verhaal ivm de steek van de velgen. Nieuw bestellen in the States (de mijne is onderweg 4.56 met ARB + alloy assen). Dus binnenkort te koop : D-30 met 4.56 + ARB locker Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
michel1972 Geplaatst February 24, 2008 Rapporteren Share Geplaatst February 24, 2008 Nieuw bestellen in the States (de mijne is onderweg 4.56 met ARB + alloy assen).Dus binnenkort te koop : D-30 met 4.56 + ARB locker Is die D-30 een high clearence of een low clearence as? Wat zal de richtprijs worden voor deze dana as met 4.56 en locker? Nog wel de standaard steekassen? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ramstein Geplaatst February 25, 2008 Rapporteren Share Geplaatst February 25, 2008 Dutchdaan had het zelfde verhaal. Maaruh waar haal je die d44 vooras vandaan dan?Wagoneer wordt een lastig verhaal ivm de steek van de velgen. ja maar die krijgt nu een 8.8 as achter zover ik heb gehoord en ja dana44 uit de states Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.