Spring naar bijdragen

Paques " in Frankrijk 21-22-23-24 Maart 2008


F.M
 Share

Recommended Posts

Met Pasen willen we erop uitgaan en hebben voor jullie 2 terreinen besproken.

Omdat we nog erg vroeg in het jaar zitten, en alle campings tot 1 Mei gesloten zijn, gaan we

kamperen op het motorcross terrein in Bouzonville

wanneer: Aankomst, vrijdag 21 Maart

Waar: Paaszaterdag en 1e Paasdag rijden we op het

4x4 Circuit de montemart te Bouzonville

+

Circuit Meuse Rando Evasion (Montzeville bij Verdun)

We kunnen deze terreinen in 2 groepen gaan rijden, daarom hebben we een route

uit gezet met bolletje/pijltje systeem op de verharde weg (120 km)

kamperen: Op het weiland van het motorcrosscircuit langs het circuit 4x4 de montemart.

Toiletten + water is aanwezig (helaas geen drinkwater + geen stroom

aanwezig). Kampvuur is toegestaan, er word voor hout gezorgd.

's Morgens zijn de winkeltjes in het dorp open.

Restaurantjes dient men vooraf te reseveren.

Vertrek: Maandag 24 Maart gaan we weer huiswaarts.

voor meer info kijk op www.jeepownersclub.nl

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ook zonder lintjes ...lekker met bolletjes en pijlen:P

Dat je niet weet waar je over praat als je de werkwijzen van JCN becriticeert en deze afschildert als zijnde volledig dwangmatische execities, dat kan ik nog accepteren,

maar dat je volledig uit verband gerukt ook nog verwijzingen wilt maken bij de beoordelingen van andere activiteiten, waar je ook niets van weet, dat accepteer ik niet langer.

Kom eens praten of bezoek de evenementen van JCN eens, zodat je zelf op grond van je ervaringen een eigen gefundeerd oordeel kunt vormen.

Maar ik ben ook genegen, indien gewenst in aanwezigjeid van een medische autoriteit, je opmerkingen tesamen te analyseren.

ik hoor graag van je

Ruud van Huet

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ook zonder lintjes ...lekker met bolletjes en pijlen:P
Dat je niet weet waar je over praat als je de werkwijzen van JCN becriticeert en deze afschildert als zijnde volledig dwangmatische execities, dat kan ik nog accepteren,

maar dat je volledig uit verband gerukt ook nog verwijzingen wilt maken bij de beoordelingen van andere activiteiten, waar je ook niets van weet, dat accepteer ik niet langer.

Kom eens praten of bezoek de evenementen van JCN eens, zodat je zelf op grond van je ervaringen een eigen gefundeerd oordeel kunt vormen.

Maar ik ben ook genegen, indien gewenst in aanwezigjeid van een medische autoriteit, je opmerkingen tesamen te analyseren.

ik hoor graag van je

Ruud van Huet

Mark ik denk dat je al vele malen de bal gekaatst hebt...maar nu krijg je 'm terug gemept door Ruud.

't is zo'n gevalletje van: Je hebt de melk horen klotsen, maar je weet niet waar de tepel hangt!

Ik kan niet anders zeggen dat ik die enkele keer dat heb ik kunnen deelnemen aan JCN evenementen...dat het toppie was... Nou jij nog(tussen de lintjes door):)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dat je niet weet waar je over praat als je de werkwijzen van JCN becriticeert en deze afschildert als zijnde volledig dwangmatische execities, dat kan ik nog accepteren,

maar dat je volledig uit verband gerukt ook nog verwijzingen wilt maken bij de beoordelingen van andere activiteiten, waar je ook niets van weet, dat accepteer ik niet langer.

Kom eens praten of bezoek de evenementen van JCN eens, zodat je zelf op grond van je ervaringen een eigen gefundeerd oordeel kunt vormen.

Maar ik ben ook genegen, indien gewenst in aanwezigjeid van een medische autoriteit, je opmerkingen tesamen te analyseren.

ik hoor graag van je

Ruud van Huet

Ruud ik had het niet beter kunnen verwoorden:thumbsup:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Waar: Paaszaterdag en 1e Paasdag rijden we op het

4x4 Circuit de montemart te Bouzonville

+

Circuit Meuse Rando Evasion (Montzeville bij Verdun)

We kunnen deze terreinen in 2 groepen gaan rijden, daarom hebben we een route

uit gezet met bolletje/pijltje systeem op de verharde weg (120 km)

Da's 2 uur rijden naar dat terrein bij Verdun en weer 2 uur terug.

Dus halve dag op de verharde weg, blijft er halve dag over voor dat terrein.

Klein rekensommetje voor mij:

490km naar Bouzonville + 120km naar Verdun = 610km om halve dag op dat terrein te rijden.

Tja, of ik daar zin in heb .......

Waarom geen camping bij Verdun genomen?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Met Pasen willen we erop uitgaan en hebben voor jullie 2 terreinen besproken.

Omdat we nog erg vroeg in het jaar zitten, en alle campings tot 1 Mei gesloten zijn, gaan we

kamperen op het motorcross terrein in Bouzonville

wanneer: Aankomst, vrijdag 21 Maart

Waar: Paaszaterdag en 1e Paasdag rijden we op het

4x4 Circuit de montemart te Bouzonville

+

Circuit Meuse Rando Evasion (Montzeville bij Verdun)

We kunnen deze terreinen in 2 groepen gaan rijden, daarom hebben we een route

uit gezet met bolletje/pijltje systeem op de verharde weg (120 km)

kamperen: Op het weiland van het motorcrosscircuit langs het circuit 4x4 de montemart.

Toiletten + water is aanwezig (helaas geen drinkwater + geen stroom

aanwezig). Kampvuur is toegestaan, er word voor hout gezorgd.

's Morgens zijn de winkeltjes in het dorp open.

Restaurantjes dient men vooraf te reseveren.

Vertrek: Maandag 24 Maart gaan we weer huiswaarts.

voor meer info kijk op www.jeepownersclub.nl

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dat je niet weet waar je over praat als je de werkwijzen van JCN becriticeert en deze afschildert als zijnde volledig dwangmatische execities, dat kan ik nog accepteren,

maar dat je volledig uit verband gerukt ook nog verwijzingen wilt maken bij de beoordelingen van andere activiteiten, waar je ook niets van weet, dat accepteer ik niet langer.

Kom eens praten of bezoek de evenementen van JCN eens, zodat je zelf op grond van je ervaringen een eigen gefundeerd oordeel kunt vormen.

Maar ik ben ook genegen, indien gewenst in aanwezigjeid van een medische autoriteit, je opmerkingen tesamen te analyseren.

ik hoor graag van je

Ruud van Huet

FF Of Topic

Dat je niet kan lezen waar ik mijn opmerking op heb gebaseerd is jammer. Dat je denkt dat ik JCN tekort cq doet is bekrompen ik citeerde alleen wat er gezegd werd..We kunnen deze terreinen in 2 groepen gaan rijden, daarom hebben we een route

uit gezet met bolletje/pijltje systeem op de verharde weg (120 km)

Jammer dat je je zowel ongewenst met het forum als met OJOC bemoeit dit doet de JCN niet tengoede en geeft een heel verkeerd beeld waar de JCN in werkelijkheid voor staat, zoals ik al eerder in het verkeerd begrepen topic over heb gehad. Jammer dat er op deze manier gereageerd wordt. Wat de medischie betreft wil ik ze best bestellen voor de 22e kunnen we het er idd over hebben, ik hou nl wel van een goed gesprek.

OT ik vind het jammer dat ik er niet bij kan en mag zijn ik ben dan het hele weekend op de maasvlakte

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dank voor de uitleg Cherokee95.

Nu verder wel weer on topic (dus alleen over Paques) anders gaat dit topic onherroepelijk dicht.

Cherokee 95 : Het evenement wordt georganiseerd door OJOC , en zoals de statuten beschrijven is dit een club voor CJ,YJ,TJ rijders.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

....zoals de statuten beschrijven is dit een club voor CJ,YJ,TJ rijders.

:blink:

Je zult een JK rijden...:whistle:

( tijd voor aanpassing van de statuten? )

OT:

Klinkt allemaal erg goed. Maar ook voor mij geld: Veuls te ver weg....

Voor wie wel gaat: Have fun!! Gaat vast errug gezellig worden daar!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

:blink:

Je zult een JK rijden...:whistle:

( tijd voor aanpassing van de statuten? )

OT:

Klinkt allemaal erg goed. Maar ook voor mij geld: Veuls te ver weg....

Voor wie wel gaat: Have fun!! Gaat vast errug gezellig worden daar!

En natuurlijk zijn de JK's ook welkom , maar dit moet nog wel in statuten aangepast worden

Link naar opmerking
Deel via andere websites

:wub:

:)

We hebben van de week vergadering gehad de JK wordt officieel toegelaten.

Wat betreft cherokee's de oprichters van destijds hebben toen de Orginal Cj Owners Club opgericht.

Echter kwam er toen de Wrangler YJ bij , het logo is toen veranderd in Orginal Jeep Owners Club.

Het huidige bestuur is nog steeds van mening dat er alleen Jeeps worden toegelaten waarbij het dak van verwijderd kan worden.

Zonder iemand tegen zijn schenen te schoppen een Cherokee is natuurlijk ook een Jeep , die miscchien op sommige trails nog beter presteerd dan een gemiddelde CJ , YJ , TJ of wat dan ook.

Het ligt er maar net aan hoe je de Jeep hebt geprepareed.

De reden waarom er dit soort auto niet worden toegelaten , is :

Dat er de kans op schade groter is dan bij een 'Cabrio-Jeep' , en de organisatie zou daar dan rekening mee moeten houden met uitzetten van trails en ritten.

Tevens heeft de OJOC geen Marshals zoals bij JCN , die de beginnende chauffeurs begeleiden.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...