Spring naar bijdragen

zoemend geluid


Recommended Posts

Ik hoor een zoemend geluid als ik het stuur niet recht heb staan. Dit geluid is toerental afhankelijk. Staat het stuur in de aanslag, dus helemaal naar echts of links gedraaid, hoor ik het het beste. Net alsof een band ergens aanloopt, maar doet hij ook als ik stilsta dus een band is het niet. Soms is het geluid weg maar hoor het steeds vaker.

Waar moet ik aan denken? iemand hetzelfde als eens gehad?

Voor de rest is het super auto die perfect de Limburg tour gereden heeft -:ph34r::lol:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

idd mijn dealer heeft mij dit gisteren ook laten doen. Stuur uiterst links dan naar rechts, met de auto in de P stand. Gas geven tot 2000 toeren. Als je dan dat zoemend geluid hoort is het de pomp. Of mss te weinig olie. Bij mij was het oké maar dat kon ook niet anders. Zat net 6 maanden een nieuwe pomp op.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi, Theo ! Hoe gaat het nog met de WJ ? Having fun ?

Dat gezoem is idd. afkomstig van de stuurbekrachtiging. Ik heb dat al bij meerdere auto's gehad.

Mij is altijd gezegd door zgn. 'kenners' dat het beter is om niet te lang het stuur in een volledig rechtse of linkse stand te trekken.

Een klein beetje terug sturen is beter, dan ziet de pomp niet zo af.

Misschien toch eens oliepeil controleren en eventueel verversen ?

groeten

frans

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Jullie hadden gelijk!! het was idd de stuurpomp die te weinig vloeistof had. Auto heeft zijn grote beurt gehad en verder heb ik een modificatie set remmen aan de voorkant gehad. tevens was er een lek in mijn tussenbak. Leuke beurt weer LOL. nu maar sparen voor de volgende. Maar de auto is weer helemaal in orde en rijdt ( zoals altijd ) super.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...