Spring naar bijdragen

politiestaking


theo-cj7
 Share

Recommended Posts

ho ho ho dat gegoochel met getallen daar kom je toch niet achter de waarheid.

De vraag was bedoeld als: VINDT JIJ STAKEN EEN LEGITIEM MIDDEL OM MEER SALARIS AF TE DWINGEN, EN HOE VER MAG MEN DAN GAAN????

Klopt maar op een gegeven moment werd het salaris genoemd als reden om niet te mogen staken omdat het al ruim genoeg was "misschien dat eenieder hier in een bevoorrechte positie is, maar meer dan de helft van de bevolking moet het met minder dan die 1700 euro netto doen" Aan de hand daarvan is de discussie ontstaan over geld.

Maar van mij mag iedereen staken zolang ik er maar geen hinderlijk last van heb.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Een politieman in schaal 6 verdient 34417 euro bruto per jaar, aan het einde van z'n schaal. En dat is inclusief vakantiegeld e.d.

Haal er 8% af, del het door twaalf, en je weet wat er bruto op z'n loonstrook staat.

Natuurlijk komt er nog wat bij: Als hij een week piket heeft, krijgt 'ie daar 123 euro bruto voor. Daarvoor issie dan ook 123 uur oproepbaar geweest.

Onregelmatigheidstoeslag kent men niet. Wel een toelage van 3,85 euro per uur wanneer men werkt na 23:00 of in het weekend. Een heel weekend werken (16 uur) levert dus ongeveer 30 euro netto extra op. Een nachtdienst

levert een extratje van hoogstens 15 euro op.

Ohja.. vanaf juli wordt iedere agent geacht 25% van de reiskosten woon/werk voor eigen rekening te nemen. Als je 60km van je werkplek woont: 100 euro netto per maand eraf!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

'k Vraag me nu wel af hoeveel uur oom bromsnor nu draait per week/maand.

Ze hebben evengoed tijd om bij te klussen om hun loon aan te vullen.

Ikzelf hou netto leuk over incl.wat toeslagen maar werk er ook +/- 50 uur/week voor en geen energie meer voor bijbaantjes.

Alleen ontspanning :-)

Als ik bovenstaande inkomens zo lees zullen we voorlopig geen agenten privé in Jeeps tegenkomen dan.....

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...