Spring naar bijdragen

Beetje humor


darkwolf
 Share

Recommended Posts

Een koppel maakt zich klaar om te gaan slapen. De vrouw staat voor haar grote spiegel, en ze zegt: "Schatje, in de spiegel zie ik een oude vrouw. Mijn gezicht is vol rimpels, ik krijg al wat snor, mijn borsten hangen af, en mijn billen zijn uitgerokken. Ik heb dikke benen, en vetkwabben op mijn armen. Zeg eens iets positiefs over mij, dan voel ik mij beter."

Hij denkt hard na, en dan zegt hij: "Ge hebt toch nog goei ogen.":whistle:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Reacties 1.9k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Ik heb nieuwe ruitenwissers voor mijn auto gekocht.

Ze zijn misschien een beetje groot en steken aan de zijkanten wat uit, maar ze functioneren prima en ik vind het een lust voor het oog ze aan het werk te zien.

Laatst ben ik de hele dag omgereden alleen maar om die ruitenwissers te zien werken. Zelfs de politie die mij aanhield heeft een proefrit gemaakt om te controleren of de ruitenwissers wel goed werkten.

Ze waren dan wel erg duur, maar mijn zekerheid is het me wel waard en zoals gezegd: „Ze functioneren perfect!"

Voor het geval jij en anderen ook zulke ruitenwissers willen, dan kunnen we misschien wel een groepsbestelling opgeven.

Zie de foto hieronder:

wisser.jpg

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik heb nieuwe ruitenwissers voor mijn auto gekocht.

Ze zijn misschien een beetje groot en steken aan de zijkanten wat uit, maar ze functioneren prima en ik vind het een lust voor het oog ze aan het werk te zien.

Laatst ben ik de hele dag omgereden alleen maar om die ruitenwissers te zien werken. Zelfs de politie die mij aanhield heeft een proefrit gemaakt om te controleren of de ruitenwissers wel goed werkten.

Ze waren dan wel erg duur, maar mijn zekerheid is het me wel waard en zoals gezegd: „Ze functioneren perfect!"

Voor het geval jij en anderen ook zulke ruitenwissers willen, dan kunnen we misschien wel een groepsbestelling opgeven.

Zie de foto hieronder:

wisser.jpg

??????????? Zijn die voor alle merken te koop/te bestellen ??:(

Link naar opmerking
Deel via andere websites

??????????? Zijn die voor alle merken te koop/te bestellen ??:(

's Universeel lijkt me;als de hoek moterkap-raam kleiner wordt dan 135 graden behoor je ze om te draaien dus met die witte kwast naar onder. Verder is de sproeier gelijk aan die van Mercedes en verkrijgbaar in de kleuren bruin,rood zwart én geel. :P

Link naar opmerking
Deel via andere websites

's Universeel lijkt me;als de hoek moterkap-raam kleiner wordt dan 135 graden behoor je ze om te draaien dus met die witte kwast naar onder. Verder is de sproeier gelijk aan die van Mercedes en verkrijgbaar in de kleuren bruin,rood zwart én geel. :(

Kijk, weer wat geleerd :P

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Klein Jantje verbleef een paar dagen bij zijn grootmoeder. Hij was een tijdje buiten aan het spelen met andere kinderen, en kwam toen binnengevlogen. Oma, hoe noemen ze dat, als twee mensen in dezelfde kamer slapen en de ene ligt boven de andere?"

Oma was natuurlijk wat geschokt, maar denkende aan de moderne opvoeding besloot ze hem de waarheid te vertellen...

Dat noemt men 'seksuele gemeenschap hebben', lieveling, en sommigen noemen dat 'neuken'..." "OK." zei Jantje en ging terug naar buiten om verder te spelen. Enkele minuten later komt hij kwaad terug binnen: "Oma, dat heet NIET seksuele gemeenschap of neuken! Dat heet STAPELBED! En de moeder van Kevin wil u dringend spreken!!!"

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik ontmoette onlangs een oudere dame in een bar.

Ze zag er echt nog knap uit voor haar 57 jaar.

We dronken wat en lulden wat over het leven.

Toen vroeg ze of ik ooit een "sporters dubbel" meemaakte, een triootje met moeder en

dochter.

Ik antwoordde dat ik dat nooit beleefd had.

We dronken nog iets, en toen zei ze dat vandaag mijn geluksdag was...

We reden naar haar huis.

Nieuwsgierig en verlangend betrad ik haar woning.

Ze knipte het licht in de trappenhal aan en riep naar boven: "Mama, ben je nog wakker????"

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Een man komt heel enthousiast thuis:

"Trees, pak je koffers, pak je koffers!"

"Wat is er dan?" vraagt zijn vrouw.

"Ik heb veertig miljoen gewonnen bij de Lotto ," roept de man.

"O, wat geweldig," zegt de vrouw:

"Wat moet ik pakken: zomer- of winterkleren?"

"Maakt niet uit," zegt de man, "als je maar oprot!"

:frusty:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Uit het AD van 25-06-2007

Dolle junk in terreinauto ruïneert akker

DUSSEN - De Brabantse politie heeft bij Dussen haar handen volgehad aan een doorgedraaide junk die met een terreinwagen een korenveld doorploegde.

Agenten die vrijdagavond na een tip poolshoogte namen, troffen in het perceel een totaal verwarde man aan. Het bleek onmogelijk contact met de automobilist te maken

dolle_junk_korenvel_115895b.jpg

Iemand van ons ?:frusty:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.
 Share




×
×
  • Nieuwe aanmaken...