Spring naar bijdragen

ARB airlocker voor wrangler YJ vooras (D30) + R&P 4,55 (voor en achter)


C h r s t p h
 Share

Recommended Posts

hallo

Omdat ik de locker niet meer gebruik en terug met een kleine band veel over de straat rij wil ik terug men std R&P erin (3,55) en evt van die locker af.

Men wrangler YJ ‘91 staat nu bij men thuis met:

-D30 vooras met:

-Een ARB airlocker, ventielen en slangen (alles dus op een compressor na) twv 800€

-Een 4,55 R&P set twv 130€

-4 nieuwe kogelgewrichten twv 120€ (factuur van 3 maanden geleden)

-De rest std

Upgrade twv: 1050€!

-D35 achteras met:

-Een 4,55 R&P set twv 130€

-De rest std

Upgrade twv: 130€

Totale upgrade van 1180€

Nu dacht ik aan het volgende:

-We wisselen van assen en je betaald 500€ bij. (Ik wissel enkel met 3,55 R&P assen)

-Jij geeft me een set complete assen (3,55) en je betaald 250€ bij en je krijgt enkel de locker en R&P

-Ik zoek ook nog een AX15 boite…

Alles is bespreekbaar

(vorige deal is niet doorgegaan omdat de persoon geen assen had om in te ruilen)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nu dacht ik aan het volgende:

-We wisselen van assen en je betaald 500€ bij. (Ik wissel enkel met 3,55 R&P assen)

-Jij geeft me een set complete assen (3,55) en je betaald 200€ bij

even completely of topic, maar wat is volgens jou het verschil van beide punten, afgezien vd prijzen?

Iemand die jou 2assen geeft en ook nog 200 euro..... dat mag iedereen mij ook wel geven:blink:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nu dacht ik aan het volgende:

-We wisselen van assen en je betaald 500€ bij. (Ik wissel enkel met 3,55 R&P assen)

-Jij geeft me een set complete assen (3,55) en je betaald 200€ bij

even completely of topic, maar wat is volgens jou het verschil van beide punten, afgezien vd prijzen?

Iemand die jou 2assen geeft en ook nog 200 euro..... dat mag iedereen mij ook wel geven:blink:

idd :yes: was nog iets vergeten bij te type, mezelf in de war gebracht met iets anders maarja even aanpassen op wat het wel moest zijn

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 3 weeks later...

okee, dan zo maar ,doe mij dan een pm wat je nu wilt, met de prijzen erbij graag ,want het is niet zo duidelijk ,ik heb dus 2 assen 3.55 en nieuwe keerringen ,moeten de remmen erbij ? kijk ik had ook een tel nr naar je gestuurd, maar als jij het niet ontvangd ,kan ik er ook niets meer aandoen

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik ben de andere geinterreseerde, maar ben wel van het principe eerst is eerst. Dus Jaap was eerst, gelieve verder met hem te regelen dan.

Thanks

nu moet je niet om 5 voor 12 flauw gaan doen, ik heb met jou afgesproken dat je morgen om 10 uur bij mij ging zijn, ik heb men agenda hierna geschikt, als je geen interesse meer hebt moet je me gewoon bellen ipv op het laatste moment via deze weg het te regelen, echt flauw

Link naar opmerking
Deel via andere websites

okee, dan zo maar ,doe mij dan een pm wat je nu wilt, met de prijzen erbij graag ,want het is niet zo duidelijk ,ik heb dus 2 assen 3.55 en nieuwe keerringen ,moeten de remmen erbij ? kijk ik had ook een tel nr naar je gestuurd, maar als jij het niet ontvangd ,kan ik er ook niets meer aandoen

Ik stuur je een PM met men nr. In jou heb ik wel vertrouwen.

Maar ik heb van jou twee weken terug een pm gehad met daarin dat je ze niet wow (na de prijs aanpassing) en daarna heb ik niks meer van je gehad. Waar het fout gelopen is weet ik ook niet, maar het is niet erg

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2 weeks later...

gisteren gebeld dat ik zo komen om de assen te halen

,bij maurice nog een stel assen opgehaald om zo de deal te maken

kom ik er vandaag aan ,zitten de assen nog onder zn auto

of ik even een uurtje wil wachten dan halen ze even op straat een paar assen er onder uit

je begrijpt het wel gelijk rechtsom gekeerd

met die vent kun je dus geen afspraken maken

dat er maar een airlocker bij was maakte me niet zoveel uit daar kon ik nog meeleven ,maar dat assen nog niet klaar lagen was ik er al helemaal klaar mee

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.
 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...