Spring naar bijdragen

kachelvraag


 Share

Recommended Posts

ik heb een vraag over de kachelstand

als ik hem op vent of heat zet of in de airco standen geeft hij een soort van sissend geluid,het is moeilijk te beschrijven,

weet iemand hier wat dat kan zijn heb al wat wd40 onder het dashboard

gespoten maar heeft niet geholpen,

Hallo. Kan volgens mij ook met een losse of kapotte vacuumleiding te doen hebben. De regelklep van de verwarming in de motorruimte heeft namelijk een vacuumleiding. Misschien is dat het.:wub:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ok he newbe waar zit die ventilatie opening (sorry ben nog een leek )

he wim ook aan jouw de vraag waar kan ik de regelklep van de verwarming vinden in de motorruimte,

ik heb een cherokee uit 90 een lo versie 4l 6cyll.

Hallo, Er zouden 2 dunne koelwaterslangen naar de kachel lopen van de voorkant van de motor naar de kachel. Als je airco hebt zit er in deze leidingen een plastic regelklep.met 4 slangaansluitingen een plastic vacuumleiding. Althans bij mijn jeep. succes.

Zie ook vorige discussie over waterslangen vernieuwen

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Die ventilatie-openingen vind je overal en nergens op en in je dashboard. Daarnaast zijn er ook nog kleppen in de slangen, die de lucht leiden naar waar je hem hebben wilt. Kijk eens wat er gebeurt als je alle openingen echt open zet, wellicht kun je lokaliseren waar het geluid wat preciezer vandaan komt.

Die van mij suist al zolang ik de XJ heb, nu drie jaar.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...