Spring naar bijdragen

F.M. zoekt een nieuwe lier.


Recommended Posts

  • Reacties 54
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

ik had eerst een kew8000 maar die is overleden. en ik zag bij 4wd dat ze de Warn M8000 in de aanbieding hebben. alleen ik wil weten wat het kost voordat die hier bij mij thuis ligt

Ik heb er net een binnen maar dan van quadratec omdat ze daar ook de radiator hadden die ik nodig had lier $ 569 verzendkosten waren $ 209. Ik had in eerste instantie aleen de radiator besteld dat was al $109 verzend, dus ik denk dat je voor verzenden max $150 kwijt bent. O ja ik had er ook nog een Montageplaat bij die weegt ook behoorlijk

569+150=719x0.65= 467euro btw invoer +- 24% =112 bij elkaar 579 eurie

Dat is wat het je ongeveer zal kosten, reken gewoon dollar daar is prijs in euro's hier

Let wel dat is zonder montageplaat!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ik had eerst een kew8000 maar die is overleden. en ik zag bij 4wd dat ze de Warn M8000 in de aanbieding hebben. alleen ik wil weten wat het kost voordat die hier bij mij thuis ligt

als je je lier openmaakt zul je zien dat alleen de plasticschoentjes van je massa zijn gesmolten

Breng em naar een revisiebedrijf van dynamos en ze maken 2 nieuwe massa draden

90% kans dat dat alles is.

Heb er zo al 3 laten maken

koop je toch een nieuwe kies dan de 9.5 Ti kost je 300 usd meer

Link naar opmerking
Deel via andere websites

als je je lier openmaakt zul je zien dat alleen de plasticschoentjes van je massa zijn gesmolten

Breng em naar een revisiebedrijf van dynamos en ze maken 2 nieuwe massa draden

90% kans dat dat alles is.

Heb er zo al 3 laten maken

koop je toch een nieuwe kies dan de 9.5 Ti kost je 300 usd meer

mijn planetarystelsel ligt aan gort. het motortje is nog goed

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Begrijp niet zo goed waarom je twijfelt tussen een Gew of een Warn...

Dat is zoiets als een nieuwe auto willen kopen maar niet kunnen kiezen tussen de nieuwe mustang en een deaweo:lol:

Bedenk eerst even wat je er van verwacht en hoe vaak je het gaat gebruiken.

Gew's zijn best leuke lieren maar niet geschikt voor zwaar gebruik / werk.

Bovendien hebben ze niet de levensduur van een Warn, maar dat had je al gemerkt.:)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

nee nog niet

waarom in alles wat logisch is plaats je dan zo'n topic vraag??? :P

Ga dan gewoon verder in een ander algemeen lieren topic.

afijn, om op je laatste vraag te antwoorden..

Ik heb een XD9000 en ben er tevreden over, er zal qua werking en uitvoering weinig verschil zitten met de XD9000i.

Overigens.. ook de M8000 zal precies doen wat jij wil: jezelf en anderen uit gaten trekken.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ik denk dat ik voor de T-MAX EWi10000 ga. ik zat wat te googlen en vond deze bij www.lierenshop.nl voor 599.- ex btw 712,- incl btw. ik dacht in eerste instantie dat het een drukfout was. want bij www.4wd.com kost deze lier $ 999.- of $ 1.099,- (2 types) dus ik vandaag opgebeld naar de lierenshop. en ze zeiden tegen mij dat het geen drukfout is. dus ik denk dat ik binnenkort naar het gezellige twente toe rij

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ik denk dat ik voor de T-MAX EWi10000 ga. ik zat wat te googlen en vond deze bij www.lierenshop.nl voor 599.- ex btw 712,- incl btw. ik dacht in eerste instantie dat het een drukfout was. want bij www.4wd.com kost deze lier $ 999.- of $ 1.099,- (2 types) dus ik vandaag opgebeld naar de lierenshop. en ze zeiden tegen mij dat het geen drukfout is. dus ik denk dat ik binnenkort naar het gezellige twente toe rij

Waarom nu GEEN Warn M8000 ??

Lijkt me toch een prima lier.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.
 Share




×
×
  • Nieuwe aanmaken...