Spring naar bijdragen

Vraagje over frisdrankflessen


Masis
 Share

Recommended Posts

Hallo,

Ik moet binnenkort een spreekbeurt houden, over orkanen&tornado's.

Daarbij heb ik een erg leuk proefje gevonden:

http://www.youtube.com/watch?v=-s65_6DTGZc Ik heb het iets anders gedaan. Ik heb de 2 doppen aan elkaar geplakt, en er een gaatje in gemaakt. De proef lukt erg goed, alleen lekken de doppen water en voelt het niet erg stevig aan :D. Ik ben bang dat het breekt, precies op het moment als ik voor de klas sta.

Secondelijm gaat door het water los, ik heb het plastic een heel klein beetje aan elkaar gesoldeerd, en daarna kaarsvet erop gesmolten. Heb hier ook nog een lijmpistool liggen, maar denk niet dat het daarmee beter word.. :B

Ik heb hier de foto's bijgevoegd. Wie kan mij helpen en een goed idee geven hoe ik de doppen beter, steviger en waterdicht aan elkaar kan plakken?

Alvast bedankt!!

dsc02079et6.jpg

dsc02077ni9.jpg

dsc02076hq3.jpg

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hallo,

Ik moet binnenkort een spreekbeurt houden, over orkanen&tornado's.

Daarbij heb ik een erg leuk proefje gevonden:

http://www.youtube.com/watch?v=-s65_6DTGZc

Ik heb het iets anders gedaan. Ik heb de 2 doppen aan elkaar geplakt, en er een gaatje in gemaakt. De proef lukt erg goed, alleen lekken de doppen water en voelt het niet erg stevig aan :D. Ik ben bang dat het breekt, precies op het moment als ik voor de klas sta.

Secondelijm gaat door het water los, ik heb het plastic een heel klein beetje aan elkaar gesoldeerd, en daarna kaarsvet erop gesmolten. Heb hier ook nog een lijmpistool liggen, maar denk niet dat het daarmee beter word.. :B

Ik heb hier de foto's bijgevoegd. Wie kan mij helpen en een goed idee geven hoe ik de doppen beter, steviger en waterdicht aan elkaar kan plakken?

Alvast bedankt!!

montagekit of siliconenkit en/of duct-tape

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gewoon buiten doen :yes:

Bedankt voor de reactie's.

Tis gelukt! :lol::) Gewoon inderdaad de doppen op elkaar laten smelten, en daarover wat lijm met de lijmpistool.

Hopen dat morgen alles goed gaat...

Bedankt!

-topic kan gesloten worden-

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ok, bedankt voor de reactie's.

@Ab, is dat niet kankerverwekkend om plastic te solderen? De rook die vrijkomt, stinkt ook nog erg! Het zal wel werken denk ik...

je toekomstige jeep kan nog veel erger stinken als je door de modder vermengt met stront rijdt :yes:
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Topic blijft open , eerst weten wat voor een cijfer je hebt gekregen ;)

Pffff.. Voor niks geleerd, vandaag ging het niet door. Er was geen tijd meer voor mijn presentatie, dus moet ik het vrijdag maar doen :cry::P:P

Ik laat jullie zsm weten hoe het gegaan is en mn cijfer :P

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 4 weeks later...
Topic blijft open , eerst weten wat voor een cijfer je hebt gekregen ;)

Oepss... Was vergeten dat hier te zeggen. Kwam ik nu opeens dit topic tegen :lol:

De presentatie ging 3 weken geleden perfect, heb het proefje 5x moeten herhalen omdat iedereen het nog een keer wou zien. :lol: Cijfer is nog niet bekend, maar wordt wel een 8 of hoger zei mn lerares. :bye1::);):)

Iedereen bedankt voor de reactie´s! :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Topic blijft open , eerst weten wat voor een cijfer je hebt gekregen :D

Vandaag de cijfer gekregen die uiteindelijk mee gaat tellen: 8.2 :worshippy::D

Mag die nu gesloten worden? :yes:

Nogmaals bedankt voor alle reactie's

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.
 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...