Spring naar bijdragen

4" lift jeep grand cherokee (wj) uit 2000


richardboom
 Share

Recommended Posts

4" is nogal wat voor een WJ, maar alles is mogelijk.

Wil je de kit zelf gaan monteren, of laten doen?

Enkele adressen waar je eens zou kunnen informeren zijn B&S in Tiel (www.bsautoparts.nl) of Jeepparts in Wommels (www.jeepparts.nl) als je het zelf wilt gaan monteren dan zou ik eens op zoek gaan naar onderdelen in de USA, hier is 4wd (www.4wd.com) een veel gebruikt adres door diverse forummers.

Ik had zelf een WJ met 2" verhoging, dit is zeer makelijk te doen, maar 4" wordt vermoed ik toch een ander verhaal.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wie kan mij helpen aan een complete lift set voor een jeep grand cherokee WJ uit 2000 En eventuele tips

Een gebruikte liftset zal je niet snel vinden en zeker niet met een hoogte van 4 inch. Er zijn namelijk maar heel weinig WJ's die verhoogd worden hier in ons landje. De meesten maken gebruik zoals al aangegeven werd van een liftset van 2 inch. Dat is goed zelf te monteren en koop je voor een nette prijs. Zie bijvoorbeeld www.rubiconexpress.com of zoals aangegeven werd rusty's. Ook quadratec.com is een grote leverancier van verhogingen in diverse maten en prijsklasses. Ga je naar de 4 inch toe dan kom je dus bij een 4.5 inch verhoging uit. Die kosten al behoorlijk wat meer als een 2 of 2.5 inch verhoging maar zijn ook veel completer uitgevoerd daar je veel onderdelen moet vervangen.

Hier op het forum zitten ook een aantal mensen die jou kunnen helpen met bestellen in Amerika. Dat is in mijn ogen altijd een stuk goedkoper als bij de aangegeven bedrijven in Nederland.

Succes met je keuze!

Heb 2 foto's toegevoegd. 1e foto is een 2.5 inch verhoging en de 2e foto is een 4.5 inch verhoging

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...