Spring naar bijdragen

hulp gewenst


Menno
 Share

Recommended Posts

aangezien er zoveel sites zijn waar je beoordelingen kunt geven over parken, hotels, campings, is dit natuurlijk een leuke manier om je ongenoegen te uiten en om te proberen om iemand zwart te maken.

nu heb ik in de mei vakantie een conflict met iemand gehad die zij in zijn 1tje te komen en rustig met 3 man naar zijn plek ging, ik zal verder niet in detail treden.

nu ik terug ben uit hesdin wordt ik bestookt met email en op de zoover.nl

wij stonden altijd als 1 van de hoogste op de lijst en je raad het al hij probeert het park naar beneden te halen, ik heb zoover al een mail gestuurd maar die doen er weinig aan, zo af en toe halen ze er 1 weg.

dus als het dan niet op een eerlijke manier kan of gaat is mijn vraag geef voor ons park een paar mooie cijfers!! op deze link http://www.zoover.nl/nederland/noord-holland/petten/de-watersnip/camping

ik heb al meer topics voorbij zien komen met stem hier op dus dacht ik als het niet goedschiks wil dan maar kwaadschiks,

alvast bedankt

Link naar opmerking
Deel via andere websites

:whistle:

Waardering De Watersnip*****

Algemene indruk

8.1

Ligging

8.3

Prijs / kwaliteit

8.1

Kindvriendelijkheid

8.7

Activiteiten

8.2

Eetgelegenheden

9.0

Staat van het sanitair

8.3

T2755141I35063W372H280.jpg

Gemiddelde score op basis van de afgelopen 24 maanden

8.4

15 beoordelingen

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Al die bijdragen binnen een bestek van 2 tot 3 uur zal natuurlijk nooit opvallen.:whistle:

Ik doe het wel over een paar dagen, maar ik heb nu twee keer ingelogd en het overzicht blijft steken op 15 bijdragen, de laatste van 12 mei.

Kortom: waar staan die bijdragen van jullie dan, of hebben jullie alleen maar cijfers uitgedeeld?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

:whistle:

utah is ook goed maar ik stond altijd rechts met "best beoordeelt"

en het steekt me dat iedereen gewoon op zulke sites hele bedrijfen naar beneden kunnen halen, als de heren controleurs van zoover nu eens goed naar die mails hadden gekeken van de betreffende persoon hadden ze zo kunnen zien dat de mails die erop stonden van 1 iemand was, maar daar doen ze niks mee, zelfs op de anwb site zit zon pagina en ondanks je als lid van de anwb veel betaal om te zorgen dat je ook volgens de anwb normen aan je punten komt doen ze daar ook niks mee. je krijgt als antwoord nee meneer het blijft standaart 1 jaar staan, dit was overigens niet voor mij maar voor een colega camping.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ook wij zijn er al eens geweest....

In het weekend dat wij er waren stikte het er van de Jeeps. En natuurlijk bij ons op het veld al dat volk! Tot laat in de nacht lawaai, en vroeg in de ochtend alweer ronkende Jeeps en een volksverhuizing voor één of andere markt. Niet normaal!

En dan de eigenaar: De hele avond zit 'ie bij z'n "Jeepvrienden"! En maar drinken en eten! Waanzin!! Volgens mij hebben die idioten wel meer dan honderd(!) liter bier gezopen! En een kampvuur, volgens mij dachten ze in engeland dat Nederland in brand stond!

En op de camping zei niemand er iets van: Het werd als volstrekt normaal ervaren... Ben je lekker mee, als gast! :whistle:

Kortom: Top weekend en dus goede waardering afgegeven!!!! :blink:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

hebben genoten en ja de koffie smaakt ook nog goed daar dus kom regelmatig langs/aan

eigenaar ja een echte snuiter maar recht door zee :blink:

beoordeling vanmiddag gedaan helemaal goed die watersnip veel eten voor weinig

als er een feestje is en ja de drank kan een vaatje meer zijn maar is voor meeste wel genoeg:P:whistle:

en voor de kinders helemaal geweldig zeker die oppas niels helemaal toppie :whistle:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...