Spring naar bijdragen

Handzender


Recommended Posts

Zonder plaatje wordt het lastig.

En je weet toch dat we gek op plaatjes zijn?:o

Yup, kweet ut, maar krijg het niet voor elkaar, volgens mij moet ik nog iets doen met de Richt Text editor of iets dergelijks...:wub: (heb nog niet eerder plaatjes gezet namelijk...)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Of die origineel is weet ik niet, maar ik denk het wel. Ik heb er ook zo een (maar dan met 2 knoppen :wub:).

Ik heb de mijne via eBay gekocht, en zelf op de ZJ ('94) geprogrammeerd.

Zie deze post (klik) voor een foto.

Utah, bedankt voor de hulp met de foto...! :o

En Mitchel, ja, dat is um! Mag ik vragen wat je ervoor kwijt was? En ben eigenlijk nog meer benieuwd naar hoe je um zelf geprogrammeerd hebt??

Link naar opmerking
Deel via andere websites

En Mitchel, ja, dat is um! Mag ik vragen wat je ervoor kwijt was? En ben eigenlijk nog meer benieuwd naar hoe je um zelf geprogrammeerd hebt??

Ik heb er toen $ 50,- voor betaald, en $ 5,49 verzendkosten.

Zojuist heb ik even op eBay gezocht, maar hetzelfde type zie ik niet meer staan. Ze hebben nu wel nieuwe (ander uiterlijk), waarvan beweerd wordt dat ze hetzelfde werken.

Het programmeren is eigenlijk heel simpel. Ik weet de exacte procedure niet uit mijn hoofd (staat wel in de FSM - Factory Service Manual). Je moet met de deur open de afstandsbediening gebruiken, en dan 3x toeteren of zo. Een of andere procedure. Die krijg je overigens bij de afstandsbediening geleverd.

Dit is de goedkoopste die ik zo snel kon vinden: klik.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

De procedure is als volgt (uit de handleiding van mijn Jeep):

1. Sit inside of vehicle and close all doors.

2. Place ignition in off position.

3. Open drivers door and leave open during programming procedure.

4. Move the mechanical door lock lever to the LOCK position.

5. Turn ignition to the run position.

6. Aim the transmitter at the Keyless Entry receiver in the overhead console or in the dome light assembly and press the Lock button.

7. Hold the button until the light on the transmitter blinks twice.

8. Turn ignition off within 20 seconds.

9. Check receiver memory by cycling the door locks using the transmitter

10. Up to 4 transmitter can be programmed into a vehicle.

Succes!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik heb er toen $ 50,- voor betaald, en $ 5,49 verzendkosten.

Zojuist heb ik even op eBay gezocht, maar hetzelfde type zie ik niet meer staan. Ze hebben nu wel nieuwe (ander uiterlijk), waarvan beweerd wordt dat ze hetzelfde werken.

Het programmeren is eigenlijk heel simpel. Ik weet de exacte procedure niet uit mijn hoofd (staat wel in de FSM - Factory Service Manual). Je moet met de deur open de afstandsbediening gebruiken, en dan 3x toeteren of zo. Een of andere procedure. Die krijg je overigens bij de afstandsbediening geleverd.

Dit is de goedkoopste die ik zo snel kon vinden: klik.

Kijk kijk, panklaar voor me aangereikt, dank Mitchell!

Ik heb even op de site van de betreffende aanbier (Keylessrides.com) gekeken en daar kun je je auto type ingeven en zoekt hij de handzenders erbij. De originele staat er als afbeelding nog wel bij, maar is idd niet meer leverbaar. Ik ga er snel een bestellen.

Overigens wel vreemd dat wij hier in nederland geen vervangingsmarkt hebben, nee, dan moet het hele spul vervangen worden...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...