Spring naar bijdragen

Tourrit 24 Augustus


jeeped
 Share

Recommended Posts

  • Reacties 236
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Heb ook een prima dag gehad en me goed vermaakt.

Was mooi toeren met ruim 20 Jeeps over de dijken en door de dorpjes.

Wat ook belangrijk was: we hebben het de hele dag droog gehouden.

Ondanks dat het route book niet was "voorgereden" en eigenlijk meer als "leidraad" gold om van A naar B te komen, viel het nog wel mee met de stukken die niet toegankelijk voor auto's waren (fietspaden en zo :yes:).

Jan en Ed, bedankt voor de toolkit en het t-shirt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ook wij zijn weer heelhuids thuisgekomen via een short-cut via Schoonhoven, na ongeveer 150 km hebben we de stoet voortijdig verlaten vanwege verplichtingen elders. Het was een mooi spektakel om de Jeeps als een lang lint over de dijken te zien rijden, had wel iets weg van het zwanemeer :yes:....De tussenstop bij het restaurant was een goed initiatief en mooi op tijd. Leuk om eens de gezichten te zien bij de namen op het forum... Leuk ook om af en toe voor verrassingen te komen staan ( route ???) en hoe dat dan weer wordt opgelost met een "kodak"momentje of een rondritje door een wijkje..... Hoop dat het vervolg van de rit na de tankpartij waar we afhaakten net zo positief was als het eerste gedeelte... Ed en Jan ( en natuurlijk The Kick ) bedankt , het is voor herhaling vatbaar ........:lol:....

Hier de foto`s ........video`s zal ik ergens anders onder brengen....:yes:

http://www.mijnalbum.nl/Album=UPHJ7NEK

Link naar opmerking
Deel via andere websites

En toch... Ik heb het idee dat er een infiltrant tussen zat... :yes:

Infiltrant??? Heb helemaal geen infiltrant gezien... Heb de hele dag alleen maar Jeeps gezien:whistle:

Maar Toppie gedaan hoor Ed, Hans en Jan! Goed naar m'n zin gehad, lekker gegeten en fijn rondjes achter Herman aan gereden!:lol:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zo aan de foto's en reacties af te leiden was het een gezellig en geslaagd evenement. Leuk hoor zo'n colonne over de dijk. Is dit nu Bourgondisch Jeepen?

Een eigentijdse versie van 'Een Dijk Te Ver', het enige wat we missen zijn gaten.

Ziet er geweldig uit allemaal.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Een eigentijdse versie van 'Een Dijk Te Ver', het enige wat we missen zijn gaten.

Ziet er geweldig uit allemaal.

Hans en Ed bedankt , het was een plezierige rit , en leuk om eens wat Forumers te zien (dan alleen maar een naam)

Het was maar goed dat we de groep gesplist hadden in een linkse en rechtse groep :bye1: , anders was de groep wel erg groot geworden....:yes:

(en zou het problemen hebben kunnen geven in smalle straatjes in woonwijken):P

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ziet er geweldig uit allemaal.

Dat was het ook!

Op een gegeven moment reed ik als vierde in de kolonne.

Dan zie je wandelaars die ingehaald worden door Jeeps. De eerste paar Jeeps worden nog genegeerd, maar ze blijven komen en dan draaien ze zich om en zien dat er nog een hele kolonne aan komt. En blijven dus vol verbazing staan!

Ook het dubbele rondje rotonde, omdat de eerste een doodlopend paadje in reed, was erg leuk, evenals de rondjes door woonwijken.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dat was het ook!

Op een gegeven moment reed ik als vierde in de kolonne.

Dan zie je wandelaars die ingehaald worden door Jeeps. De eerste paar Jeeps worden nog genegeerd, maar ze blijven komen en dan draaien ze zich om en zien dat er nog een hele kolonne aan komt. En blijven dus vol verbazing staan!

Ook het dubbele rondje rotonde, omdat de eerste een doodlopend paadje in reed, was erg leuk, evenals de rondjes door woonwijken.

Toen we de 2de keer het rondje woonwijk reden liep ongeveer de halve buurt uit om te kijken naar zo'n bonte optocht van Jeeps.

Wat die Herman allemaal niet doet voor aandacht te krijgen:lol:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ook wij, Hans en Annie willen onze dank aan Ed, Jan en Hans voor hun geweldige suggestie en voorbereidend werk, die deze tourrit tot een succes hebben gemaakt, betuigen. Dit geldt natuurlijk ook voor alle anderen die hun steentje hebben bijgedragen. Mensen bedankt.

Ik ben sinds 22 maart 2008 aangemeld bij jullie forum en lees vaak met plezier de discussies die jullie met elkaar aangaan en de uitleg en adviezen en tips die jullie elkaar geven.

Tot op heden heb ik nog weinig kunnen genieten van de door jullie georganiseerde aktiviteiten, simpel omdat mijn in februari 2008 gekochte Wrangler nog wat verzorging en aandacht nodig had. Ben er nog niet helemaal uit, maar er zit nu schot in. Het was daarom bijzonder plezierig dat we met deze geslaagde tourrit mee konden. Even na Groot-Ammers nadat een koffie-break werd ingelast, zijn wij afgehaakt om reden dat we nog andere verplichtingen hadden. Nogmaals allemaal bedankt, dit verdiend navolging.

Groeten Hans (sunbeam)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Beetje laat, maar...

Ook wij hebben het reuze naar onze zin gehad. De rit was erg geslaagd. Mooie route, leuke collega-rijders!

JanJeep, JeepEd en The Kick enorm bedankt voor alle moeite die jullie in de rit gestoken hebben!

Helaas moesten wij de rit (onverwacht) voortijdig beeindigen, meer het deel waar wij bij waren was erg goed.

Mijn foto's moeten nog uit de camera, die komen zo snel mogelijk!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hier zijn ze dan, mijn visuele bijdrage aan de napret :thumbsup:

klik!

Met mijn persoonlijke favoriet:

IMG_0037.jpg

Hij is helaas een beetje korrelig, maar geeft wel mooi de tour weer (vind ik)...

Edit: deze foto heb ik niet zelf genomen... Mijn vrouw (Mayra) krijgt hiervoor alle credit!

Hmm deze is ook mooi : :unsure:

_MG_7834.jpg

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hehe, ja, vond ik ook wel. Ik ben sowieso gek op alle Jeeps met zo'n Wagoneer-stijl neus/grill :thumbsup:

Ik moet je eerlijk zeggen dat ik persoonlijk met de ronde koplampen mooier vindt. (mijn vorige wagoneer had die ook)

Maar wellicht met dit model , zijn de vierkante mooier ik weet het niet...:unsure:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik moet je eerlijk zeggen dat ik persoonlijk met de ronde koplampen mooier vindt. (mijn vorige wagoneer had die ook)

Maar wellicht met dit model , zijn de vierkante mooier ik weet het niet...:no:

Nog heel even off topic dan, de ronde koplampen en de smallere grill vind ik inderdaad mooier. Ik zou het liefst ooit een J20 hebben, dat vind ik zo'n gaaf ding!

CUSTOMER%20DENNIS.jpg

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Nieuwe aanmaken...