Spring naar bijdragen

Elektrische ramen en cv inbouwen


Recommended Posts

Hoi allemaal,

Sinds 2 weken eigenaar van een Cherokee, helemaal te gek! Een paar jaar geleden heb ik in het buitenland een tijdje in een Grand Wagoneer gereden en toen ben ik verliefd geworden op de Jeep :D

Omdat ik niet erg veel geld uit kon en wilde geven aan een auto (net een huis gekocht) heb ik 'genoegen' moeten nemen met een Cherokee uit '90 in de Base-uitvoering.

Op den duur wil ik wel graag elektrische ramen en centrale deurvergrendeling inbouwen, want dat mis ik toch wel een beetje.. Mijn vraag is of dit gemakkelijk te doen is, dwz.: is de auto hier qua bekabeling en zekeringen etc. al op voorbereid?

Weten jullie trouwens ook een goed adres voor zaken als bougies, oliefilter en dergelijke? Ik wil mn auto klaar maken om mee op vakantie te gaan over een paar weken.

Alvast bedankt voor jullie reacties, zo te lezen is dit een mooi forum met veel enthousiaste mensen die elkaar graag helpen!

Groet,

Jacob

PS: er zijn andere achterlichten (XJ Wagoneer) en nieuwe koplampen (helder glas) onderweg vanuit de VS! als ze erop zitten zal ik een paar foto's posten!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2 weeks later...

Ik weet niet hoe het zit me de voorbereiding en weet ook niet welke kleur jouw auto is maar heb hier http://link.marktplaats.nl/183388455 deuren gevonden met alle elektronica erin.

Voor de bougies e.d. heb je tune up kids die kan je bij b&s in tiel boris in waalwijk en ramstein(forumlid) in de achterhoek bestellen, die zijn allen te vinden onder de noemer commercie hier op het forum.

S6;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Binnenwerk van een paar sloopdeuren overzetten is wss wel het snelste, je zult wel even moeten kijken of er voeningspanning bij de de deurstijlen ligt, anders zelf even aanleggen.

Onderdelen kan je natuurlijk ook bij de dealer halen, zal in prijs niet veel uitmaken.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Binnenwerk van een paar sloopdeuren overzetten is wss wel het snelste, je zult wel even moeten kijken of er voeningspanning bij de de deurstijlen ligt, anders zelf even aanleggen.

Onderdelen kan je natuurlijk ook bij de dealer halen, zal in prijs niet veel uitmaken.

Ik heb alles liggen gebruikt , complete deuren noem maar op.

Tune up-kits ook op voorraad.

(net terug uit polen , 498 liter LPG en 289 liter benzine door heen gejaagt met Jeep Grand Wagoneer)

Vertrek a.s. vrijdag weer naar Marsoupe met TJ

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik weet niet hoe het zit me de voorbereiding en weet ook niet welke kleur jouw auto is maar heb hier http://link.marktplaats.nl/183388455 deuren gevonden met alle elektronica erin.

Voor de bougies e.d. heb je tune up kids die kan je bij b&s in tiel boris in waalwijk en ramstein(forumlid) in de achterhoek bestellen, die zijn allen te vinden onder de noemer commercie hier op het forum.

S6;)

Ik ga de deuren vanavond ophalen en gister is mn Haynes serviceboek binnengekomen.. Rood lijkt niet zo op wit dus dat wordt wel de hele boel overzetten. Hoop dat er al wat draden en zekeringen liggen hier en daar! Wish me luck :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...