Spring naar bijdragen

chrysler voyager


wrangler 92
 Share

Recommended Posts

Chrysler Voyager van 95 aangeboden . Prijs , brandstof , km`s en extra info komen nog als het goed is. Auto is van een bevriend stel dat een lease auto krijgt van de zaak en vroeg of ik voor hen de verkoop kon regelen ( ik heb echter geen totaal geen tijd maar heb voorgesteld om het in ieder geval op het forum aan te bieden ). Mocht er iemand al op zoek zijn laat het me weten ....

Prijs weet ik nog niet ( sorry moderator :yes:)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

:bye1::P:P Oke , dan zet ik er wel vast een onwerkelijk bedrag bij van 10.000 euro :unsure::D, dan voldoe ik weer aan de eisen totdat de info binnen is.......

** mij een beetje laten staan ,....phuhh<_< **

Okay ., zal niet veel afbieden dan 9995 euro okay

Word dan 5 euri,s :D:whistle:Yust kidding

Misschien eens M.P. proberen 92 :P

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Misschien eens M.P. proberen 92 :P

:D:P, Was ook de bedoeling , echter mijn kennissen hebben een erg druk eigen bedrijf ( starters ) en hebben echt geen zin in het marktplaats gebeuren vanwege het ERG vrijblijvende karakter daarvan :bye1:( weten we allemaal wel voorbeelden van denk ik , gaat goed als je de tijd hebt maar als je het druk hebt is het een blok aan je been....).Ze hadden mij daarvoor benaderd maar ik kom al om in mijn eigen gedoe. De eerste geleasde bedrijfswagen is een feit voor hen ,vandaar dat de Chrysler dan ook direct weg moet. Ik wacht nog even op extra info en anders haal ik hem er van af tot ik meer weet.....:unsure:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 4 weeks later...
Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.
 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...