Spring naar bijdragen

Electra en roof rack


Recommended Posts

Beste mensen,

Heb een kortsluiting gehad :unsure:(rook onder het dashboard:ohmy:) en nu doen me meters het niet meer o.a. km, toeren, brandstof en warmt en de lampjes van engine chek. Heeft iemand een elct schema van de jeep cherokee '92

viewer.php?file=z46sxex0w3w6eyw14dge.jpg

Verder ben ik op zoek naar een roof rack.

bvd.

Groetjes,

Loek:ph34r:

ps.zal me ff voorstellen op de desbetreffend pagina

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hallo Jeeper. Ikzelf heb geen schema's van mijn '92.

Ik ben wel op zoek,dus laat ik 't weten. Ik heb wel allerlei kleine gedeeltes. Het grote probleem is de vele verschillende uitvoeringen .

Elk bouwjaar heeft weer verschillende draadkleuren.

Is de brand begonnen bij de startschakelaar onder aan de stuurkolom?(wordt met een stangetje bedient via sleutelkontakt)

Dit is namelijk een onderdeel wat alles bijna aanstuurt en vaak storingen veroorzaakt en in jouw geval hitte.

Ook de hoofdlichtschakelaar is vaak verdacht.:unsure:

bewerkt door wim hoppenbrouwers
Link naar opmerking
Deel via andere websites

ik zou zeggen ga op zoek naar een boek ja een boeeoeeeoeeek

ik zelf heb een boek van haynes en daar staan toch heel wat electra tekeningen in

nu ben ik geen electra wonder en snap geen bal van die tekeningen en zoek ik het vaak gewoon onder het dashboord uit door meten en volgen van de draden

dan kom je vaak ook heel ver

afz ratteplaag (dave)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hallo Ratteplaag. Je moet toch toegeven, dat de electradiagrammen in het Haynes boek niet te volgen zijn. De meest belangrijke zaken over bijv. motor,accu en dynamo,startmotor en relais etc. staan er zelfs helemaal niet op. Wel tig. bladzijden over verlichting,instrumenten clusters,ruitenwissers,interieurverlichting en achterlichten. Nog niet eens een overzicht van zekeringen!

Inderdaad zelf de draden volgen en meten. Wat is het leven met een Jeep toch prachtig:rolleyes:

bewerkt door wim hoppenbrouwers
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...