Border Patrol Geplaatst July 24, 2008 Rapporteren Share Geplaatst July 24, 2008 Goedenavond jeepers, ik heb een probleempje gevonden tijdens het verhogen van de jeep. ik ben nu bezig met het linker achter wiel en na het monteren van het bladveer en de schokbreker zie ik dat de schokbreker tegen de achterwiel as/ houder aankomt zie foto's. het is een ophoog set van procomp ik zal morgen even aparte topic openen over de vorderingen van de jeep want er is al een hoop gebeurd en er moet nog een hoop gebeuren leuk om up to date te houden vind ik zelf. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Border Patrol Geplaatst July 25, 2008 Auteur Rapporteren Share Geplaatst July 25, 2008 hallo, weer een probleempje gevonden de stang die het chassis met de as verbonden is lijkt te kort te zijn moet deze dus verlengd worden? of kan het geforceerd worden? ps heet dit de pan hart stang?? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pullie Geplaatst July 25, 2008 Rapporteren Share Geplaatst July 25, 2008 Die achterste stang kun je weg laten. merk je bijna niet in het rijgedrag. Kan de schokbreker op zijn kop gemonteers worden of mag dat niet van de fabrikant, zitten de keggen die de as laten kantelen wel goed? niet vaak gehoord namelijk dat de schokbrekers de as raken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Green bear Geplaatst July 25, 2008 Rapporteren Share Geplaatst July 25, 2008 Ik heb nog wel keggen + een bracket voor de stang liggen groete ed Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jeeped Geplaatst July 25, 2008 Rapporteren Share Geplaatst July 25, 2008 Die achterste stang kun je weg laten. merk je bijna niet in het rijgedrag.quote] Sluit me aan bij Pullie. Sterker nog wanneer je ook van plan bent om terrein te gaan rijden krijg je wat meer flex dus wat langer grip omdat de as minder geremt wordt in de beweging. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Green bear Geplaatst July 25, 2008 Rapporteren Share Geplaatst July 25, 2008 Die achterste stang kun je weg laten. merk je bijna niet in het rijgedrag.quote] Sluit me aan bij Pullie. Sterker nog wanneer je ook van plan bent om terrein te gaan rijden krijg je wat meer flex dus wat langer grip omdat de as minder geremt wordt in de beweging. FF een vraagje tussen door kan dit voor ook ?? en wat is het weg gedrag dan. Heb de swap-bars er al van tussen. groete ed. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pullie Geplaatst July 25, 2008 Rapporteren Share Geplaatst July 25, 2008 (bewerkt) yup geen probleem, een heleboel lift kits komen ook niet met rear trackbar verlenging maar zeggen gewoon dat je hem niet terug moet plaatsen. ik heb het weggedrag nooit voelen veranderen. voor kan je hem weghalen maar dat beinvloed het rijgedrag wel. sommigen houden hem liever en sommige rijden al tijden zonder. July 25, 2008 bewerkt door Pullie Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kollee Geplaatst July 25, 2008 Rapporteren Share Geplaatst July 25, 2008 Die shocks; inderdaad op zn kop monteren. Was bij Rubicon Express zelfs aangegeven. Achterste trackbar; rij al jaren zonder, geen enkel probleem. Zoals Pullie al schreef, staat meestal ook in de montagehandleiding (3xww) om niet terug te monteren. Voorste trackbar; heb die los gehad (want JKS adjustable trackbar), werd er niet vrolijk van. CJ's hebben dat ding overigens in het geheel niet........ Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Utah Geplaatst July 25, 2008 Rapporteren Share Geplaatst July 25, 2008 (bewerkt) Die shocks; inderdaad op zn kop monteren. Was bij Rubicon Express zelfs aangegeven. Kan de schokbreker op zijn kop gemonteers worden of mag dat niet van de fabrikant...... Ik zou eerst even informeren of dat met die Procomps ook mag. Edit: Keb ff gegoogled en vond alleen dat Mono Tube shocks (oa. RE die Kollee heeft;) ) ook omgekeerd geplaats mogen worden. Twin tube dus niet. Ik weet niet welke serie Pro comps jij hebt maar de es3000 en es9000 zijn beide Twin tubes. Dus waarschijnlijk mag je je schokmounts verplaatsen of eerst ff kijken naar wat Pullie al zei; Zitten de degree shims(keggen) er ook onder. July 25, 2008 bewerkt door Utah Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kollee Geplaatst July 25, 2008 Rapporteren Share Geplaatst July 25, 2008 Ik zou eerst even informeren of dat met die Procomps ook mag.Edit: Keb ff gegoogled en vond alleen dat Mono Tube shocks (oa. RE die Kollee heeft;) ) ook omgekeerd geplaats mogen worden. Twin tube dus niet. Ik weet niet welke serie Pro comps jij hebt maar de es3000 en es9000 zijn beide Twin tubes. Dus waarschijnlijk mag je je schokmounts verplaatsen of eerst ff kijken naar wat Pullie al zei; Zitten de degree shims(keggen) er ook onder. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Border Patrol Geplaatst July 26, 2008 Auteur Rapporteren Share Geplaatst July 26, 2008 Dank u Heren, type van de schokbrekers zijn es 9000 maar er is iets anders toegepast zodat ze er recht op in kunnen want ben er niet echt kapot van om ze op te kop te zetten. ik zal een foto plaatsen. die stang laat ik er dan tussen uit. ik zal eind van de dag wat meer foto's erop knallen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.