Mitchell2.24v Geplaatst August 3, 2008 Rapporteren Share Geplaatst August 3, 2008 (bewerkt) Vandaag ben ik weer met de ZJ bij de doctor geweest. Het was gezellig, en het was best leerzaam. Uiteindelijk weet ik nu dat ik toch mijn trackbar moet vervangen, de huidige heeft een versleten kogel, en de vooras staat niet in het midden doordat ik de auto iets verhoogd heb. Het plan was de bushings in het voor (en achter) onder te vervangen. Dat is niet helemaal gelukt, aangezien de bouten en moeren zo vast zaten dat er vrij snel al een afbrak... Gelukkig had Ed nog één bout liggen die gebruikt kon worden, maar die moest wel iets aangepast worden... Omdat er verder geen reserve bouten waren, hebben we de werkzaamheden maar wat ingekort. Uiteindelijk hebben we al met al voor en achter de stabilisatorstangen van nieuw rubber voorzien, en ik heb zelf de schijven en blokken voor vervangen voor de BrakeMax Sport versie. De trackbar achter kregen we niet zo 1.2.3. los omdat er een gastank in de weg zat! Dat moet dus de volgende keer, wanneer de rest van 't rubber ook aan de beurt is, en de hele as los gaat. Het oude rubber en de oude schijven waren niet echt super meer. Bovendien waren de schijven kom, wat erg vervelend is met remmen rond 70 km/u. Tot slot nog even FlashLube ingebouwd en gezocht naar vreemde geluiden. August 3, 2008 bewerkt door Mitchell2.24v Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mitchell2.24v Geplaatst August 3, 2008 Auteur Rapporteren Share Geplaatst August 3, 2008 Na de arbeid ook nog even een paar poor-mans-poser-shots gemaakt Tot zover het speel kwartier Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.