Nikonised Geplaatst August 6, 2008 Rapporteren Share Geplaatst August 6, 2008 Hallo allemaal, Na een een heel leuk Jeep weekend in Geilenkirchen heb ik diverse tips gehad voor mijn CJ-tje. Een daarvan was het aanschaffen en installeren van disconnects. Ik heb op internet diverse gezien, maar welke moet ik hebben? zelf dacht ik aan JKS partnr 5579300. Zijn er nog andere aspekten waar ik aan moet denken, of kan ik ongestraft deze bestellen en plaatsen? Graag jullie advies! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dutchdaan Geplaatst August 6, 2008 Rapporteren Share Geplaatst August 6, 2008 Hallo allemaal,Na een een heel leuk Jeep weekend in Geilenkirchen heb ik diverse tips gehad voor mijn CJ-tje. Een daarvan was het aanschaffen en installeren van disconnects. Ik heb op internet diverse gezien, maar welke moet ik hebben? zelf dacht ik aan JKS partnr 5579300. Zijn er nog andere aspekten waar ik aan moet denken, of kan ik ongestraft deze bestellen en plaatsen? Graag jullie advies! Je moet deze hebben http://www.4wd.com/productdetails.aspx?partID=8817 De 5579300 http://www.4wd.com/productdetails.aspx?partID=8821 Zijn voor wagens die 2.5 tot 6 inch lift hebben.... en volgens mij is die van jou standaard....... toch?? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Raven Geplaatst August 6, 2008 Rapporteren Share Geplaatst August 6, 2008 Volgens 4WD.COM ; For Jeeps with 2.5-6.0 Lift Dus... als je verhoogd bent, zou het moeten kunnen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Raven Geplaatst August 6, 2008 Rapporteren Share Geplaatst August 6, 2008 Kan m'n bericht niet editten vanaf de werk-PC Vorige bericht is dus een dubbelpost. OT: Als je nog wilt gaan verhogen, kan je misschien beter nog even wachten. Of je moet niet hoger willen dan een inch of twee en half. Zelf ben ik ook nog niet verhoogd en heb gister toevallig de sway bar links weer los gehaald aan de onderzijde en de ?swaybar? vastgezet. Is wat wiebeliger, maar is verder wel goed mee te rijden. Scheelt natuurlijk ook zo'n 100$ ex verzend en inklaringskosten Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nikonised Geplaatst August 6, 2008 Auteur Rapporteren Share Geplaatst August 6, 2008 Kan m'n bericht niet editten vanaf de werk-PC Vorige bericht is dus een dubbelpost. OT: Als je nog wilt gaan verhogen, kan je misschien beter nog even wachten. Of je moet niet hoger willen dan een inch of twee en half. Zelf ben ik ook nog niet verhoogd en heb gister toevallig de sway bar links weer los gehaald aan de onderzijde en de ?swaybar? vastgezet. Is wat wiebeliger, maar is verder wel goed mee te rijden. Scheelt natuurlijk ook zo'n 100$ ex verzend en inklaringskosten Volgens mij was mijn cj al verhoogd met een 2,5 of 4 inch Rancho kit toen ik hem kocht. Maar als ik het goed begrijp rij je op de weg ook zonder? Is dat wel prettig? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dutchdaan Geplaatst August 6, 2008 Rapporteren Share Geplaatst August 6, 2008 Volgens mij was mijn cj al verhoogd met een 2,5 of 4 inch Rancho kit toen ik hem kocht. Maar als ik het goed begrijp rij je op de weg ook zonder? Is dat wel prettig? Ik kijk volgende week woensdag wel ff wat eronder zit.... of je moet vanavond ff langskomen ben dan toch aan de jeep bezig.... 4 inch is het zeker niet! Als er inderdaad 2.5 inch onderzit heb je de goeie! Er zijn tal van jeepers die zonder rijden..... is een kwestie van wennen denk ik.... ik zet ze gewoon terug en wacht op het volgende off-road moment om ze weer los te maken! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nikonised Geplaatst August 6, 2008 Auteur Rapporteren Share Geplaatst August 6, 2008 Ik kijk volgende week woensdag wel ff wat eronder zit.... of je moet vanavond ff langskomen ben dan toch aan de jeep bezig.... 4 inch is het zeker niet!Als er inderdaad 2.5 inch onderzit heb je de goeie! Er zijn tal van jeepers die zonder rijden..... is een kwestie van wennen denk ik.... ik zet ze gewoon terug en wacht op het volgende off-road moment om ze weer los te maken! Misschien ga ik je daar wel aan houden.. effe langskomen straks. Moet effe kijken wat er straks op het programma staat.. gewoon bij jou thuis? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Raven Geplaatst August 6, 2008 Rapporteren Share Geplaatst August 6, 2008 Maar als ik het goed begrijp rij je op de weg ook zonder? Is dat wel prettig? In het begin vond ik het niks. Brak een paar keer achter lichtjes uit in de bochten. Later bleek mijn koppeling problemen te hebben, wat waarschijnlijk meespeelde. Vanochtend heb ik dorp, provinciale weg, snelweg en stad gereden en eigenlijk niet gemerkt dat ze los zitten. Alleen toen ik het woonerf afdraaide viel me op dat hij iets meer overhelde. JeepEd rijdt al tijden probleemloos rond zonder swaybar links. Aan de andere kant heb ik ook berichten gelezen over mensen met een aanhanger, die wel weer problemen kregen. Zodra ik verhoogd ben, ga ik waarschijnlijk ook voor disconnects, maar dan de 'quicker' versie. Zoiets :http://www.4wd.com/productdetails.aspx?partID=8815 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dutchdaan Geplaatst August 6, 2008 Rapporteren Share Geplaatst August 6, 2008 gewoon bij jou thuis? Yep Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Utah Geplaatst August 6, 2008 Rapporteren Share Geplaatst August 6, 2008 Ik rij zonder die ondingen. Zelfs met mijn Spring Over Axle. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dutchdaan Geplaatst August 6, 2008 Rapporteren Share Geplaatst August 6, 2008 Ik rij zonder die ondingen. Zelfs met mijn Spring Over Axle. Jij bent ook een bikkel Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.