Spring naar bijdragen

WinterCheck


Eelco
 Share

Recommended Posts

Kreeg van de week post van de chrysler/Jeep dealer met een wintercheque voor een gratis wintercheck.

Dus maar even naar de dealer en kijken of ze hier, na mijn negatieve ervaringen, ook nog iets positiefs kunnen.

De check is zoals er op het blaadje staat, echt gratis. Ze doen een vloeistofcontrole en een onderdelencontrole wat in totaal een half uur duurt. Als ze iets aantreffen waar ze het niet mee eens zijn (kapot, reparatie, verkeerde of te weinig vloeistof) doen ze in eerste instantie niks aan. Je kunt dus zelf bepalen of zij het doen, of dat je het zelf kunt doen.

Best handig toch? Kan nooit kwaad lijkt me.

Ook zijn er nog een paar andere acties onderanderen een gratis taxatie. Voor de mensen die hier in geintresseerd zijn, naar de dealer dus...

Als je de post niet gekregen hebt, de blaadjes lagen ook gewoon bij de dealer zelf.

Ik laat het wel horen hoe het was, ik ga vrijdag 12 nov om 10.00

Link naar opmerking
Deel via andere websites

op zich lijkt het me wel leuk om darkwolf te laten taxeren maar ik voorzie 2 HELE GROTE problemen....

1-ga ik mezelf onnodig pijn doen..een jeep en zeker een cj wordt nooit (nog niet ) getaxeerd op wat je erin hebt gestoken.. dry.gif

2-als ik bij de dealer kom staan ze me met open mond aan te gapen als ik het over een jeep cj-5 heb....een cj-wattuh??! hoe moeten die pino's dan ooit mijn auto taxeren???of iemand inschakelen (erkend taxateur)die dat wel kan??sorry maarre..no trust here.... tongue.gif

wintercheck lijkt me wel grappig...kunnen de heren monteurs eens naar een ECHTE jeep kijken.... ph34r.gif

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Tsja, Eelco...je hebt natuurlijk helemaal gelijk: een gratis xtra check kan natuurlijk nooit kwaad.

Ze hebben al eerder zulke acties gehad en jouw zin

Ook zijn er nog een paar andere acties onderanderen een gratis taxatie.
doet me wel vermoeden waar ze het voor doen.

Waarschijnlijk kun je na een paar dagen/weken een kopie van het lijstje van occassions van de dealer in de bus verwachten met een daarbij 'speciaal voor jou, goeie klant' passende aanbiedingen. wink.gif

(nee, ik ben helemaal niet bevooroordeeld.. biggrin.gif )

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...