Spring naar bijdragen

Niet nakomen afspraak


Wagoneer76
 Share

Recommended Posts

Enfin, ervaring rijker, stuk vertrouwen armer....

Gezien de gang van zaken, moet me dit hier toch even van het hart...

Na enig heen en weer ge-pmt te hebben met RobV8 uit Nigtevecht om een afspraak te maken om zijn Wagoneer te komen bekijken, en mijn Wagoneer te laten bekijken een afspraak gemaakt op maandag 15 september.

Zoals gezegd, langsgegaan, gezellig een kopje koffie gedronken... en na het bekijken van de auto's tot overeenstemming gekomen dat ik na bijbetaling van een X bedrag mijn Wagoneer op die van hem zou inruilen.

Gezien de drukke agenda's hier gelijk maar voor de volgende dag de overschrijving en betaling afgesproken ten tijde van 9 uur bij het postkantoor in Weesp.

Wat schetst mijn verbazing.. ik krijg op een uur voor de afspraak het volgende sms-je:

"Hai, ik blaas het af, heb er geen goed gevoel bij. Excuus Rob".

Ok, iedereen heeft recht dat wat hij of zij voelt maar een nette mondelinge verklaring was hierbij wel op zijn plaats geweest naar mijn idee dus ik probeer hem telefonisch te bereiken, staat zijn telefoon uit.. Vreemd...

Omdat deze gang van zaken mij toch erg vreemd is ben ik in de auto gestapt en naar zijn loods gereden, waar hij niet bleek te zijn, vervolgens naar zijn huis gereden, waar hij ook niet bleek te zijn. Na een tweede bezoek aan zijn loods (nog steeds niemand daar) heb ik zijn voicemail ingesproken met de vraag of hij me even terug wilde bellen.

Vervolgens kreeg ik het volgende sms-je:

Zit in de auto, dan bel ik niet. Geen commentaar, voelde niet ok. weet dat het niet netjes is. excuus Rob".

Wat ook de reden moge zijn, dit is niet de manier waarop je met mensen omgaat. Dit is niet de manier van zakendoen die ik ken (en wil kennen).

1 telefoontje was afdoende geweest om e.e.a. uit te leggen en te verklaren.

Al met al, vreemd en erg erg boosmakend.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dit is inderdaad geen manier van zaken doen, als je iets afspreek moet je het ook nakomen, ook al zou je er een minder/slecht gevoel bij hebben of zoals wel vaker gebeurd dat ze van iemand anders uiteindelijk meer geld kunnen beuren

Mijn idee.

En al was dat het geval, die uitleg had ik zelfs nog wel kunne begrijpen, alleen de manier waarop het nu gaat is niet zoals mijn ouwe heer het mij geleerd heeft.

Als ik dit soort kunstjes zou flikken, zou mijn ouwe terugkomen op aarde en me alsnog een lel om mijn oren geven.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Vervelend voor je, ik voel met je mee.

Wat ik wel even kwijt wil:

Dit is een privé zaak, geen openbaar probleem.

Dit is dus niets voor een openbaar forum, en al helemaal niet omdat de enige manier waarop dit kan eindigen een welles/nietes discussie wordt.

Zorg eerst eens dat je een gesprek hebt gehad voor je zulke zaken schrijft.

Het topic gaat nu dicht, de mensen om wie het handelt kijken zelf maar hoe ze dit samen oplossen.

Enige verdere opmerkingen over dit probleem op een andere plek worden verwijderd.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.
 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...