Spring naar bijdragen

5 oktober wildtour JCN


dezperado
 Share

Recommended Posts

  • Reacties 141
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Zo ook weer heel huids thuis aangekomen. Tour was leuk, was goed te doen ook met een two wheel drive, kwam er onderweg achter dat ik de voorste aandrijfas er nog tussen uit had liggen:whistle:.

Maar goed we zijn er dus door heen gekomen. Route was vrij lang hebben zes uur achter elkaar gereden om de gehele route compleet te rijden.

Helaas was het wild buffet zeer onder de maat, vooral voor de kinder was het zeer slecht geregeld door het hotel dit was een beetje jammer.

Voor de rest een topdag!! Volgend jaar weer van de partij:thumbsup:

Gaan we alleen ff Maccen op de terugweg :lol:

Oja voor die gene die zich afvragen waar de foto's blijven, helaas was ik zo druk met rijden dat ik maar liefst 1 foto heb gemaakt toen we weg reden en twee toen we terug kwamen.:whistle:

Hopelijk op het volgende evenement, wijk aan zee, wat meer foto's...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zo, ben ook weer thuis.

Jeep is inmiddels ook weer ontdaan van de nodige kilo's modder.

Mijn Bijrijder en ik hebben vandaag weer genoten. tour was uitstekend uitgezet. Mooie route en inderdaad lang ( 180 km) maar geen moment verveeld. Paar keer voor de zekerheid toch maar de 4WD ingeschakeld, was er glad en de modder redelijk diep. Er waren als vanouds weer een behoorlijk aantal wegen die ik zelf nooit in zou zijn gereden.

Wildbuffet was minder perfect. Vorig jaar was het een stukkie beter.

Al met al een erg leuke dag gehad.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Tour was helemaal top, grote klasse van Frank en Charles.

We hebben hem helemaal kunnen rijden en geen last van stof:lol: gehad, Dennis vindt het bolletje/pijl principe erg leuk.

Wat betreft het wildbuffet, tja is vanavond al erg veel over gezegd laten we het er maar op houden dat de prijs/kwalitiet/kwantitiet:unsure: verhouding verre van in orde was.

Volgend jaar weer?

Absoluut, hoop wel vanaf een andere start/finish locatie.:lol:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ook wij zijn weer thuis.

Onderweg een klein probleempje met de ruitenwissers gehad. Deed het prima, zette hem uit omdat we voor stoplichten moesten wachten. Licht groen dus wisser weer aan en..... niets???? Gestopt om zekeringen te controleren ed. alles ok maar geen wisser. Dan de laatste vijf kilometer maar voorzichtig rijden. Na vijf minuten nog eens proberen.... werkt weer als vanouds.:whistle:

Maar terug naar de wildtour.

Prachtige route! Lekker veel zandweggetjes, nou ja zand, zeg maar lekkere modderpaadjes. Prachtig.

Was wel lang maar zeker de moeite waard.

Om voor half zes binnen te zijn, de laatste 20 kilometer iets harder moeten rijden. Is gelukt in 30 minuutjes. Was toch ook wel een spektekel en dat zonder de maximum snelheid te overschrijden.:lol: (echt waar!!).

Allemaal bedankt voor weer een heerlijk dagje Jeepfun!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

leuke tour, goed uitgezet. alles soepel georganisserd.:lol:

restaurant zwaar onder de maat, konden 70 personen niet aan, en dat een frietje met een frikandel 15 euro kost en het een uur duurt is niet wat je mag verwachten van zo een restaurant, zonde:(

goed dat de pret van de tour veel goed maakt.:whistle:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Mooie route prachtig uitgezet daar voor dank ! Prima te doen, ook voor Sonja in de Grand Cherokee zonder verdere aanpassingen.

Alleen volgend jaar maar weer naar Joppe voor het ''wild'' , eten was erg onder de maat,als we daar weer starten ga ik wel in Lochem eten in een leuk tentje.

Jammer,dan maar geen ''wild'' meer op de wildtour.

Walter

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hallo

Nou dit was dan de wilde tour:ohmy:, Frank en Charel dit hebben jullie weer mooi op papier gezet, het roadboek zat goed in elkaar, misschien moet op enkele stukken ietsie pietsie minder spinnen:lol: dan kloppen alle afstanden.

De tour was erg mooi, 180 km lengte is geen probleem, je moet dan gewoon stevig doorrijden:yes:.

Piet en ik willen JCN bedanken voor deze mooie dag.

nou dooeei

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Het was weer een bijzondere aflevering.

Frank & Charles lijken wel steeds beter te worden in het vinden van de meest bizarre paadjes, die waar je normaal gesproken zelfs met 30km/u gewoon voorbij rijdt... perfecte rit! :lol:

Start/finish locatie was eigenlijk best goed naar mijn mening. Ruimte (parkeren) zat en prima verzorgde koffietafel.

Over het avondeten zelf is al genoeg verteld.. :whistle:

Met iets meer concentratie in de communicatie tussen bediening en keuken kan het nog best wat worden daar.

's Morgens flink in de zeik gezet door het weer, 1 spandoekje ophangen was genoeg voor een compleet doorweekte jas. Maar de lekker ontspannen sfeer en het enthousiasme van iedereen maakte er toch weer een geweldige dag van.

:bye1:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Met iets meer concentratie in de communicatie tussen bediening en keuken kan het nog best wat worden daar.

Was tot voor 1,5 jaar (andere eigenaar) een absolute toptent! Dat figuur wat nu eigenaar is/de tent runt...lahmaar, doet gewoon pijn....aan de andere kant...boeiuh!!!

Topdag!

Mooie route, klasse Frank en Charles!!

Wat kan NL toch mooi zijn, zelfs (of juist?) in de regen.

Heb zelfs in onze eigen woonplaats nieuwe weggetjes ontdekt.... :lol:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Geweldige dag !

De hele dag een beetje gereden met Bart, kollee en mav. Was zo'n lange tour dat je weinig andere jeepers tegen kwam. Ilse heeft het meeste gereden, dus die heeft het prima naar haar zin gehad.

Iedereen weer bedankt !

ps eten was top !:lol:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Een geweldig leuke dag gehad. Onze complimenten voor de H.H. organisatoren. Hoewel wij bijna 25 jaar in de gemeente Berkelland wonen toch een heel aantal wegen voor het eerst gereden. Fantastisch duidelijk roadbook!

Het weer speelde perfect mee; kon feitelijk niet beter. Geen tijd gehad om ook maar 1 foto te maken.

Gisteravond, om een uur of acht nog twee Jeepers gespot over de Lochemse Berg; het bekende pad aan het eind van de tour die op weg naar huis waren (zwarte YJ en geel/grijze CJ7 (bikinitop) met dik ingepakte driver. 's-Avonds, bij het warme houtvuur, nog tot in de kleine uurtje zitten praten over de dag en Jeep.

Kijk uit naar de foto's van een erg geslaagde dag!

Werk ze!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Geweldig, wat hebben we weer genoten.

Dank aan de organisatie.

Het beetje dat ik heb gegeten heeft me gesmaakt en het dessert-ijsje heb ik des avonds thuis omstreeks 22.15 uit eigen vrieser genomen, moest het toch nog even afmaken.

Maar al met al een geweldige rit met mooie uitzichten en ook wat blubber.

Dank ook aan allen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Heerlijk dagje gehad, lekker gereden door bos het bos en over leuke paden. Kinderen hebben zich ondangs het vele rijden prima vermaakt, zowel in de auto als later in het restaurant. EJG, kolle, Mav en anderen bedankt voor de gezelligheid tijdens en na de rit. Ik heb maar weinig gefimt maar toch:

<object width="425" height="344"><param name="movie" value="http://www.youtube.com/watch?v=LBuTcytAmpE&hl=nl&fs=1"></param><param name="allowFullScreen" value="true"></param><embed src="http://www.youtube.com/watch?v=LBuTcytAmpE&hl=nl&fs=1" type="application/x-shockwave-flash" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>

Organisatie bedankt weer voor de gezellige dag!:bye1:

We kijken nu alweer uit naar wijk aan zee!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Vanmiddag rond 14 uur weer thuis gekomen.

Heb de afgelopen nacht doorgebracht in een uitstekend "Boerderij-Hotel" in Gelselaar.

Gisterenavond gezellig zitten keuvelen over Jeeps en filmpje van Nordic gekeken.

Rond 2 uur was het bier op en heb ik m'n 'wiegje' opgezocht.

Lekker uitgeslapen tot 9.30 uur.

Koffie, ontbijtje, weer koffie en weer over Jeeps geluld.

Kortom een geweldig hotel om als Jeeper te bivakkeren.

Gisteren, vergezeld door een paar flinke buien en stevige rukwinden, met Ron en Tiny naar Lochem gereden.

Na de inschrijving, verzorgd door het vaste "inschrijfduo" Bumper en MudMiep, eerst een paar bakken koffie naar binnen gewerkt om daarna aan de tour te beginnen.

Ons team bestond uit een selectie van de Nordic 2008 Jeepers: Ron, Jacco, Willem en ikke.

Tour was geweldig en echt Hollands: beetje regen en veel blub op de paden.

Heb een geweldige dag gehad en ben blij dat ik van de partij heb mogen zijn.

Frank en Charles hadden een route uitgezet, die staat als een huis.

Hele dikke pluim dus voor deze 2 Jeepers.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ook wij zijn nu pas/al thuis. ( 6 okt. 22:35 uur):bye1:

Kan mij aansluiten op de woorden van De Kick, Het was super.

Goed ontvangst, inschrijving, koffie met wat lekkers.

Met een leuk clubje de tour gereden. Lekkere snart onder weg.

Heel veel Jeepers gesproken, en veel te weinig tijd gehad.:no:

( het lijkt als of hier de dagen langer zijn :()

Dus Frank en Charles, THANKS.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik heb zelf (ook) geen foto's van de Tour gemaakt.

Hier een filmpje en een paar foto's gezien.

Verder niemand met de camera in de weer geweest?

Volgens mij was iedereen zo druk met het rijden van de tour dat de foto's er bij ingeschoten zijn dit keer:(

Moet ook zeggen dat we onderweg weinig Jeeps hebben zien rijden,

de meeste stonden stil bij de restaurantjes en kroegjes die we tegen kwamen

heb er maar 1tje gemaakt

vanwege de humor:P

attachment.php?attachmentid=2891&thumb=1&d=1223412349

Verbaasde me al over de bebouwdekom borden op dit soort wegen maar deze sloeg echt alles:lol:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Nieuwe aanmaken...