Spring naar bijdragen

Aankoop ZJ Lpg 1997


Hubie
 Share

Recommended Posts

Hallo,

Ik kan een GC ZJ 5.2 V8 Ltd 1997 op LPG kopen. Kilometers 119.000 (NAP). Prijs 7.000 euro. De kilometers zijn OK (NAP). De GC heeft de 96.000 km-beurt gehad en de airco is verleden jaar afgeperst en bijgevuld.

Is dit iets voor mij als beginnend Jeep-rijder.

is ook al gepost bij "ff serieus"

heeft geen zin om 'dubbel' te posten

bewerkt door The Kick
Link naar opmerking
Deel via andere websites

ik heb in april een 1998 lpg g3 met 170.000 km op de teller gekocht voor 5600.

wel een flinke tijd naar een goede gezocht en tijdens de zoektocht aardig wat rommel tegengekomen. moet ik erbij zeggen dat ik het idee heb dat ik zelf het gevoel heb een zeer goede deal te hebben gehad met mijn auto. Heb in duurdere proefgereden met meer kilometers waar veel meer achterstallig onderhoud op zat.

als die goed is denk ik dat de prijs wel redelijk is maar ook weer niet echt goedkoop. maarja beter iets duurder en goed dan goedkoop en dat je alles kan gaan vervangen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ik zou toch nog even voor de zekerheid het kenteken natrekken op de RDW site (misschien ingevoerd).. die NAP kan ook pas vanaf vorig jaar geregistreerd zijn.

Ook vriendelijke oude mannen verkopen rommel. :wacko:

*edit: Ik heb de twee topics van je samengevoegd.. crossposting voortaan maar niet meer doen, anders gaan we topics dichtgooien.

bewerkt door Kameel
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...