Spring naar bijdragen

Brabant 4x4 : erg onbetrouwbaar en zeer klant-onvriendelijk.


Krijn
 Share

Recommended Posts

Heb laatst een koplamp besteld en geleverd gekregen van Brabant 4x4. Was de verkeerde. Wilden ze niet terug nemen. Toen de goeie laten komen. Die was kapot. Wilden ze ook niet terugnemen. Dus zit ik nu in het schip voor 150 euro.

Toen ik over een en ander belde werd ik ook nog eens voor rotte vis uitgemaakt. Kortom, handelen met deze boeven is op eigen risico. Je bent gewaarschuwd!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dat is niet zo mooi ....

Maar ook in dit verhaal zullen er 2 kanten zijn.

Weet dat dit bedrijf ook op het forum leest, dus we wachten zijn kant van het verhaal wel even af........

Gevoelig onderwerp, maar ik wil het wel eens proberen. Wel met een paar regels......

Vindt het prima als hier op gereageerd gaat worden door brabant4x4.

Iedereen die onzin roept in dit topic wordt verwijderd.

bewerkt door kollee
Link naar opmerking
Deel via andere websites

beste krijn , ik heb dit nog nooit meegemaakt en aangezien u op het forum een TIPJE van de sluier oplicht , zal ik als reactie de HELE sluier oplichten.

u belt mij namelijk voor een los glas want u wlit geen nieuwe koplamp omdat er anders verschil in de spiegel links en rechts zou zijn. dat glas heb ik niet los ,maar ik heb wel een nieuwe koplamp en een gebruikte amerikaanse lamp geheel kunstof ook het glas en uiteraard met een amerikaanse lamp , waar ik ook de stekker bij heb gedaan zodat u hem aan kon sluiten nadat ik u dit verteld had zij u stuur maar op die amerikaanse .... een paar dagen later belt u die lamp is niet precies hetzelfde en het glas is van kunstof dit wil ik niet ,doe mij maar een nieuwe . dit hebben wij gedaan en als u even in uw administratie kijkt ziet u dat wij de oude koplamp hebben terug genomenen de €65.- die u ervoor heeft betaald in mindering hebben gebracht op de nieuwe koplamp dus €125.- minus €65.-is €60.- vervolgens belt een paar dagen later uw vrouw op met een zielig verhaal dat het glas gescheurd is en dat hij kapot in de verpakking zat , vervolgens zegt dan uw vrouw ik wil graag een nieuwe linkse en nieuwe rechtse want 1 nieuw en 1 oude is geen gezicht , maar ik betaal er maar 1 . wij verkopen 200 koplampen per jaar deze zitten in het schuim en in twee dozen verpakt en ik heb er nog nooit een kapot gehad . vervolgens krijg ik hier een brief van tnt over een onderzoek wat ik aangevraagd zou hebben.en ik heb geen onderzoek aangevraagd en in die brief staat dat de tnt een kopie moet hebben van mijn inkoop factuur en die krijgen ze niet , want daar heeft niemand niks mee te maken en zeker niet voor een onderzoek wat uit mijn naam is aangevraagd en ik niet heb gedaan .wie zou dat dan gedaan hebben ?? . juist U want u belt mij op waarom ik niet op het onderzoek heb gereageerd , en als wij dan vervolgens vertellen dat wij er niet aan mee willen werken omdat wij vinden dat u een raar verhaal heeft en omdat ik het niet gepast vind dat U krijn zich voor MIJ twan uitgeeft wordt u heel boos en zegt u "" JULLIE DOEN MIJN ZIN EN ANDERS KOMEN JULLIE ER WEL OP EEN ANDERE MANIER ACHTER "" en ik lees dan ook nog vanmorgen dat wij u voor rotte vis uitgemmakt hebben en dan schrijft u ook nog dat wij boeven zijn .

nou beste krijn ik vraag me af wie hier nu een boef is ?????????.antwoord op deze vraag hoeft ik niet want wij zijn namelijk nooit te flauw om een oplossing te bieden en mensen uitmaken voor rotte vis doen wij hier ook niet . mvg twan geene

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dank voor de reactie Brabant4x4.

Standpunt lijkt me duidelijk en moet buiten dit forum door jullie onderling opgelost worden (of niet...) lijkt mij.

Om te voorkomen dat dit een topic vol welles/nietes en vele, vele meningen gaat worden, sluit ik dit topic.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.
 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...