Spring naar bijdragen

Formule 1


jeeped
 Share

Recommended Posts

Net ff de formule 1 zitten kijken.

GEWELDIG!!!! wat een race.

Massa dacht wereldkampioen geworden te zijn,helaas daar was Hamilton.

Ik heb zo mijn ideeen maar het leek wel of Hamilton geholpen werd.

Het feestje in de Ferraristal was ook maar van korte duur (5 sec ongeveer):blush:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Net ff de formule 1 zitten kijken.

GEWELDIG!!!! wat een race.

Massa dacht wereldkampioen geworden te zijn,helaas daar was Hamilton.

Ik heb zo mijn ideeen maar het leek wel of Hamilton geholpen werd.

Het feestje in de Ferraristal was ook maar van korte duur (5 sec ongeveer):D

Nog geen beelden van Timo`s wonderbaarlijke achteruitgang gezien......:whistle:....maar inderdaad een mooie race.....

** update ** en gezien,........iedereen had het gemist geloof ik ( inclusief de rijders zelf...). Mooi slot van het seizoen...

bewerkt door wrangler 92
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik ben blij dat het Massa niet geworden is.

Na de schandalige diskwalificatie van Hamilton, een paar GP's geleden, zou het anders het aantal overwinningen zijn geweest da beslist. Ofwel: Een vaag regeltje (ingesteld ná het "incident" met Hamilton en Massa!!) binnen de F1 had dan beslist.

Nu is het op punten beslist, en zo hoort het!

Overigens zal het me verder een worst zijn wie de F1 wint ( behalve als er een Nederlander meedoet natuurlijk...), zolang het maar niet door maffe vers bedachte regeltjes beslist wordt.

Helaas wordt de F1 steeds meer door regeltjes bij elkaar gehouden. Racen, gekken!! Niet ouwehoeren en alleen ingrijpen bij moedwillige pogingen tot elimineren van tegenstanders.

Ferrari feliciteer ik met het kampioenschap constructeurs, en Hamillton met zijn prachtige titel.

Gezien het gehele seizoen, is het de uitslag zoals hij zou moeten zijn, denk ik.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Een terechte overwinning van Lewis!! Misschien ga ik iets heel raars roepen, maar in de F1 is voor mij een vergelijking te maken: Ferrari wordt beschermd door de FIA, zoals AJAX beschermd wordt door KNVB....!;)

Hoeveel stunts heeft Ferrari al kunnen uithalen waarvoor een ander keihard werd bestraft? Neem de afgereden brandstofslang een paar weken gelden, een ander werd allang gediskwalificeerd...

Het spionage verhaal, waardoor Mclaren 100 mio kon betalen?! Is Ferrari al niet rijk genoeg, en is iemand vergeten hoe ze aan dat kapitaal eigenlijk komen??

Maar goed, de coureur uitgezonderd, want verliezen doet gewoon zeer, maar de bobo's bij Ferrari gun ik deze klap wel...;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...