Spring naar bijdragen

Trim je voorbumper..


Recommended Posts

Ik heb hier al een paar dagen een geleende slijptol liggen maar iedere keer heen en weer naar de auto lopen en het toch niet gedaan..

Vandaag is de dag gekomen dat het wel moest ivm het gebeuren in Brabant. Met de slijptol dus gaan snijden en het resultaat is al zeg ik het zelf bijzondr goed :B

402409371_5_w2-C.jpeg

402409378_5_4aes.jpeg

402409399_5_2fjS.jpeg

Ik heb nu alleen 1 klein probleempje waar ik de oplossing niet voor heb en dat betreft het binnenscherm. Binnenscherm is nu naar binnen geduwd zoals je op de foto's kunt zien. Hoe kan ik dat binnenscherm weer een beetje fatsoenlijk vast maken aan de bumper?

402409430_5_ninw.jpeg

402409504_5_vfQq.jpeg

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ok tis gefikst, gewoon eraf met een stanleymes..

Ik heb nu nog het probleem dat 1 wiel aanloopt tegen een stang in mijn rechterwielkast. Is een stang aan de voorkant. Ik heb begrepen dat je de stuuruitslag kunt verkleinen door ergens ringetjes tussen te stoppen. Waar precies en hoe groot dienen de ringetjes te zijn?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik heb nu alleen 1 klein probleempje Hoe kan ik dat binnenscherm weer een beetje fatsoenlijk vast maken aan de bumper?

ik heb dat toen gedaan met kleine aluminium hoekjes en blindklinknagels en die zwart gespoten

onder aan je wielophanging zitten 2 bouten met een moer, een aan de voorzijde en een aan de achterzijde deze kun je los draaien( niet aan de bout, maar aan de moer draaien, zijn een geheel)

suc6

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...