Spring naar bijdragen

4WD


Dutchdaan
 Share

Recommended Posts

Daan, ik krijg dezelfde signalen van mijn leverancier in Nederland.

Reacties duren tegenwoordig steeds langer, hetzelfde zou ook gelden voor de diverse transporteurs.

Er schijnen op dit moment heel veel mensen weg te gaan enn/of andere dingen te gaan doen bij de diverse bedrijven waardoor dit probleem nu tijdelijk zou bestaan.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Jacky mailt meestal als eerste terug. Ze heeft het heel druk en moet soms wel 100 emails per dag beantwoorden. Dus vandaar dat het soms even duurt. 4WD is een topzaak, maar zoek zelf goed uit wat je wilt en of het past. Ik vind ze niet erg goed in technisch advies. Ik heb al mijn accesoires daarvandaan, en ik ben zeer tevreden! :bye1:

succes!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ben op zich ok wel tevreden daar maar zit nu wel al een 2mnd op mijn spullen te wachten kunnen ze ook niets aan doen maar echt netjes is het niet

hadden het op voorraad toen weer nie nu nu is alles weer verzonden

naar nederland dus eindelijk geregeld (ach werd toch winterproject klaar )

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ben op zich ok wel tevreden daar maar zit nu wel al een 2mnd op mijn spullen te wachten kunnen ze ook niets aan doen maar echt netjes is het niet

hadden het op voorraad toen weer nie nu nu is alles weer verzonden

naar nederland dus eindelijk geregeld (ach werd toch winterproject klaar )

Ik had in april besteld, juni alles geleverd. Dit kwam omdat mijn Besttop voorbumper in een container uit Zuid-Afrika moest komen. Daar worden ze dus gemaakt. :whistle:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Heb ook altijd goeie ervaringen met 4wd. Gisterochtend nog gemaild en gister om 6 uur antwoord. Vind ik snel zeker aangezien het tijdverschil. En met onderdeel bestellingen ook altijd rap en correct(mits voorradig). Een keer een beschadigde doos gehad, met wat onderdelen die miste. Werden graits zonder gezeur en moeilijke vragen na gestuurd. En krijg altijd snel antwoord op e mail max 1.5 a 2 dagen (via Jackie Hiner).

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ze zijn druk met vragen als wat kost transport ... oh dan laat maar.

Ik krijg ook veel vragen van wat kost het en als ik dan de volgende dag een antwoord heb is het al gebruikt gekocht dus ben ik en Jackie voor Jan l#l bezig. Dan vragen ze het op 5 plaatsen na en hoeven zelf niks te doen.

Hierdoor worden ook de serieuze bestellingen vertraagd.

Ook bij 4wd moeten minder mensen meer werk verrichten.

Daar sturen ze je zo weg en kun je terug komen als er meer werk is.

Is nog steeds mijn favoriete Jeep shop

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ze zijn druk met vragen als wat kost transport ... oh dan laat maar.

Ik krijg ook veel vragen van wat kost het en als ik dan de volgende dag een antwoord heb is het al gebruikt gekocht dus ben ik en Jackie voor Jan l#l bezig. Dan vragen ze het op 5 plaatsen na en hoeven zelf niks te doen.

Hierdoor worden ook de serieuze bestellingen vertraagd.

Ook bij 4wd moeten minder mensen meer werk verrichten.

Daar sturen ze je zo weg en kun je terug komen als er meer werk is.

Is nog steeds mijn favoriete Jeep shop

Wannneer je de intentie hebt om iets te kopen is er volgens mij niks mis mee om desnoods op 5 plaatsen de prijs op te vragen. Het is immers de keuze van 4wd om aan particulieren aan de andere kant van de oceaan te leveren dus moeten ze maar voor lief nemen dat tussen de 10 en 20% van de offertes werkelijk verkocht kan worden

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ze zijn druk met vragen als wat kost transport ... oh dan laat maar.

Ik krijg ook veel vragen van wat kost het en als ik dan de volgende dag een antwoord heb is het al gebruikt gekocht dus ben ik en Jackie voor Jan l#l bezig. Dan vragen ze het op 5 plaatsen na en hoeven zelf niks te doen.

Hierdoor worden ook de serieuze bestellingen vertraagd.

Ook bij 4wd moeten minder mensen meer werk verrichten.

Daar sturen ze je zo weg en kun je terug komen als er meer werk is.

Is nog steeds mijn favoriete Jeep shop

Als de transportkosten gewoon via de website berekend kunnen worden scheelt dat veel vragen :blink:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Als de transportkosten gewoon via de website berekend kunnen worden scheelt dat veel vragen :blink:

De verzendkosten hangen af van het gewicht, de afmetingen en het aantal pakketten.

Het zou me tevens niet verbazen als de brandstofprijs ( vliegtuig ) ook nog invloed heeft.

Dat is moeilijk in een programma te zetten. Soms kunnen spullen samen in één doos en soms heb je meer dozen nodig.

Hoe bepaalt een programma dat?

Voor een zaak als Amazon is het makkelijk. De spullen ( boeken, cd's, dvd's ) schelen niet veel in gewicht.

Daar kan je voor elke soort een vast bedrag berekenen.

Jeep spullen gaan van fender flares ( groot en licht ) en bladveren ( iets minder groot en zwaar ) tot aan zakmessen en boutjes ( klein en licht ).

Dat is veel moelijker in een programma te zetten.

En waarom zou je zo'n tool laten maken als de concurrenten het ook niet doen?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

De verzendkosten hangen af van het gewicht, de afmetingen en het aantal pakketten.

Het zou me tevens niet verbazen als de brandstofprijs ( vliegtuig ) ook nog invloed heeft.

Dat is moeilijk in een programma te zetten. Soms kunnen spullen samen in één doos en soms heb je meer dozen nodig.

Hoe bepaalt een programma dat?

Voor een zaak als Amazon is het makkelijk. De spullen ( boeken, cd's, dvd's ) schelen niet veel in gewicht.

Daar kan je voor elke soort een vast bedrag berekenen.

Jeep spullen gaan van fender flares ( groot en licht ) en bladveren ( iets minder groot en zwaar ) tot aan zakmessen en boutjes ( klein en licht ).

Dat is veel moelijker in een programma te zetten.

Als zij het kunnen bepalen ( wss via software :D ) kan dat ook via de website.

In ieder geval kan er een redelijke indicatie gegeven worden.

En waarom zou je zo'n tool laten maken als de concurrenten het ook niet doen?

Eeeh was een reactie op veronderstelling dat het te veel tijd kost om verzendkosten door te geven aan mensen die vervolgens niets bestellen.

Waarom zou je het dan doen ?

Om meer tijd te kunnen besteden aan mensen die wel bestellen.

Of minder personeelskosten :blink:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Als zij het kunnen bepalen ( wss via software :D ) kan dat ook via de website.

In ieder geval kan er een redelijke indicatie gegeven worden.

Eeeh was een reactie op veronderstelling dat het te veel tijd kost om verzendkosten door te geven aan mensen die vervolgens niets bestellen.

Waarom zou je het dan doen ?

Om meer tijd te kunnen besteden aan mensen die wel bestellen.

Of minder personeelskosten :blink:

Uiteindelijk komt het allemaal neer op kosten/baten. De partikuliere buitenlandse markt zal een fractie zijn van de partikuliere binnenlandse markt.

Voor de US zijn de verzendkosten eenvoudiger en die worden automatisch berekend. Voor het buitenland is het waarschijnlijk gewoon goedkoper om dat door mensen te laten berekenen.

En tsja... Dan krijg je inderdaad dat mensen wel eens niet bestellen, maar dat hoort er bij. Een kleine buitenlandse klant meer of minder zal hen niet zoveel uitmaken. Als de grote afnemers maar blijven bestellen ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...