Spring naar bijdragen

Temperatuur ZJ rond 73 graden?


Recommended Posts

Hallo,

Ik heb zojuist een nieuwe thermostaat en temp meter op mijn thermostaathuis gemonteerd. Daarvoor schommelde de meter en kreeg ik voortdurend foutmeldingen.

De meldingen zijn weg en de meter schommelt niet meer, maar de auto lijkt niet warmer te worden dan ongeveer 73 graden. Ik heb weinig zin om weer het thermostaathuis open te maken en een nieuwe thermostaat te plaatsen. Hebben jullie nog suggesties of is 73 te doen.

Alvast bedankt en groeten Job

Oh ja, is een ZJ 4.0 uit 1994. Met ook onlangs nieuwe radiator en waterpomp.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Heb net de thermostaat nogmaals bekeken en vervangen door eentje van Mopar. Hij blijft echter rond de 70-75 graden hangen. Zie ik iets over het hoofd? Zou het te maken kunnen hebben met de nieuwe temp sensor, hier misschien een probleem mee? Of is het voor een ZJ normaal?

Hoop op een reactie om met een gerust hart dit weekend lang stuk te rijden.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Heb net de thermostaat nogmaals bekeken en vervangen door eentje van Mopar. Hij blijft echter rond de 70-75 graden hangen. Zie ik iets over het hoofd? Zou het te maken kunnen hebben met de nieuwe temp sensor, hier misschien een probleem mee? Of is het voor een ZJ normaal?

Hoop op een reactie om met een gerust hart dit weekend lang stuk te rijden.

is een redelijk normaal verschijnsel als je de boel hebt vervangen de mijn gaf ook eerst een graad of 75 aan nu rond de 90 graden dus zal me geen zorgen maken

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...