Spring naar bijdragen

wrangler yj 35 inch banden warn lier


jonge235
 Share

Recommended Posts

niet duur maar vreemd want kenteken is van 2-1989 dus zou een 4,2 liter in moeten zitten Het gewicht lijkt me ook laag zou 1530 moeten zijn

Hoi Dezperado,

Ik heb de vorige eigenaar van de jeep een paar keer gezien en gesproken. Er zat dus eerst een 4.2 liter motor in maar deze is vervangen door een 4 liter motor. De inbouw is gedaan door een bedrijf uit Scheveningen.

Mvg

Michel

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi Dezperado,

Ik heb de vorige eigenaar van de jeep een paar keer gezien en gesproken. Er zat dus eerst een 4.2 liter motor in maar deze is vervangen door een 4 liter motor. De inbouw is gedaan door een bedrijf uit Scheveningen.

Mvg

Michel

Niet helemaal juist dit. Er hing eerst een 2,5 liter motor, vandaar dat desperado het gewicht ook wat licht vond. :lol:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Niet helemaal juist dit. Er hing eerst een 2,5 liter motor, vandaar dat desperado het gewicht ook wat licht vond. :lol:

Ok duidelijk. Ik ben hem een aantal keren tegen gekomen als hij ging spelen met zijn jetski of boot. Dacht dat hij zei dat het eerst een 4.2 was maar dan haal je dat gewicht niet. Dat klopt. zie ik nu. Daarna is hij vertrokken naar het buitenland.

bewerkt door michel1972
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...