Spring naar bijdragen

tussenbak 180gr. draaien


Recommended Posts

is er wat op tegen om een tussenbak op zijn kop te laten funktioneren?

als je de ontluchting en schakelwerk aanpast.

Ontluchting, vul en aftap plug, maar ook de afdichting van de schakelstang, deze komt misschien onder het oliepeil te staan. En een nieuw oliepeil vaststellen

Voor sommige tussenbakken zijn "clocking" ringen te koop, om het draaien te naar verschillende hoeken mogelijk te maken.

Maar waarom eigenlijk, diff van vooras aan de andere kant?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ontluchting kan ik verplaatsen, aftap en vulplug heb ik geen probleem mee, schakelstang moet ik even naar kijken.

het is eigenlijk bedoelt om assen met de klok aan de verkeerde kant toch te kunnen plaatsen.

maar kan zon bak uberhaupt op zijn kop draaien? of maakt dit verder niet uit?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ja hoor bak kan op de kop ook wel werken denk alleen dat je de olie iets meer moet doen dit omdat normaal de tandwielen onder in zitten en dan boven en ja verder boutpatroon betreft ophangen aan je bak

weet dat het ook kan met een unimog bak dus waarom niet met een 231 bak wel leuk projectje zal wel weer iets van .... zijn :lol:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

hey pullie kun je dit wat nader verklaren,

Aan de onderkant van de bak zit een buisje met gaasje

article_20_20._Oil_Pump_Screen.JPG

welke natuurlijk bij 180 graden draaien aan de bovenkant komt. misschien makkelijk op te lossen.

Maar waarom wil je 180 graden draaien? wil je een vooras plaatsen met passagierskant diff? dan is het misschien makkelijker om een tussenbak uti een CJ7 te nemen die al aan de goeie kant zit.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...