Spring naar bijdragen

jeep xj 98 geschikt voor lange afstanden?


CherokeeXJ98
 Share

Recommended Posts

Heb sinds anderhalve maand een Cherokee XJ Limited van 98, een 2,5 TD.

Ik woon in BE en werkte toen in mijn eigen gemeente. Nu ben ik sinds een week in NL aan het werk en doe ik dagelijks de rit Zonhoven (BE) --> Landgraaf (NL) en omgekeerd. Samen toch een 110km en anderhalf uur rijtijd, aanschuiven inbegrepen. Nu is mijn vraag of mijn Cherokee met 147700km daar wel geschikt voor is? Het verbruik stoor ik me niet aan, maar is ie daar wel voor gemaakt?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Heb sinds anderhalve maand een Cherokee XJ Limited van 98, een 2,5 TD.

Ik woon in BE en werkte toen in mijn eigen gemeente. Nu ben ik sinds een week in NL aan het werk en doe ik dagelijks de rit Zonhoven (BE) --> Landgraaf (NL) en omgekeerd. Samen toch een 110km en anderhalf uur rijtijd, aanschuiven inbegrepen. Nu is mijn vraag of mijn Cherokee met 147700km daar wel geschikt voor is? Het verbruik stoor ik me niet aan, maar is ie daar wel voor gemaakt?

Lezen, mannen!!!!!:lol:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ik heb/ had een XJ op gas waar ik gemiddeld 1000km+ per week mee heb gereden en de km teller staat nu op 340.000 en nog geen noemenswaardige problemen tegen gekomen die niet veroorzaakt waren dmv terreinrijden. Dus ik denk dat dat dieseltje van jou wel in z`n sas zou zijn om zeker nog 2 ton op het asfalt door te mogen brengen. Neem wel in acht wat newbe al zei dat een jeep zeker valt en staat met de onderhoud die je er aan pleegt.

Veel asfalt plezier gewenst;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...