Spring naar bijdragen

JCN Jeep Academy Heerde 20 december


Blue4.2
 Share

Recommended Posts

Ik ben ook weer thuis. Mijn zoontje Roy en bijrijder Remko hebben zich, net als ik, prima vermaakt. Samen met Jan-Willem (marshal), Menno en Rini hadden we een leuk klein groepje. Heren bedankt voor alle hulp. :thumbsup:

Gelukkig ook weer Dezperado en Wrangler87 gezien na lange tijd. :whistle:

Jeep Club Nederland, bedankt voor weer een prachtige academy.

Mijn foto's staan hier.

Groeten,

V.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Reacties 129
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

We zijn na gezellig eten in het Ribhouse weer terug in het hotel.

Het was weer geweldig! Helaas ben ik iets te enthousiast door een soort ravijn gegaan, waardoor mijn vriendin nu een extra zere hand heeft. :whistle:

Verder is alles goed gaan. Het is maar twee keer gelukt om vast komen te zitten.

De tweede keer zorgde dat ervoor dat onze vrienden van B&S oververhit ook vast kwamen te zitten, maar uiteindelijk heeft Raimond van Ribhouse Woudenberg ons in kolonne losgetrokken :thumbsup:

Foto's worden gepost zodra we weer thuis zijn.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Was gezelli!.

ff wat bijgepraat met diverse mensen én een half uurtje met Dez meegereden.

Nek speelde een beetje op, dus om het niet te forceren maar even op vlak terrein gaan kijken.

Kameel moest nog ff "blind" een parcours afleggen, dus maar ff als zijn ogen gefungeerd. Leuk! ( en nog een aardige tijd ook....)

Kortom: Erg leuk om weer eens tussen de Jeeps / Jeepers te staan..

Gespot:

Kameel

Bumper

JeePee (in voor en tegenspoed...:) )

MudMiep

Banaan

Eucalypta

Droopy (jaja!!)

Ogdak

mevrouw Ogdak

Dezz :whistle:

Bull

Ejg (-mjammie- oliebollen weer!)

JeepEd

mevrouw JeepEd

l'ours alpin

Utah

Menno

Smartlap

Herman (forumnaam ff kwijt...)

Petra

Mav (ook te voet)

enz.....:thumbsup:

Rob kun je nu niet meer vergeten

Grt Herman

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Geweldige dag! Veel jeepforummers persoonlijk leren kennen, veel inspiratie opgedaan voor de project-CJ en bovendien: zoon&co zijn nu definitief besmet met het jeep-virus. Kameel, mede namens Mark en Dirk dank voor je geweldige begeleiding en coaching. Alle organiserende JCN-ners: klasse! En tot slot: nooit verwacht dat een off-the-shelf-XJ-op-leeftijd het zo goed zou doen in de blub!

Ze gingen allebei bijzonder beheerst en met overleg door de klefheid. Zelfs in de 'Blindengeleidehoek' ging het eigenlijk best nog soepel. (ondanks dat links niet altijd links was.. ;) )

Was gezellig!

Heb ook een schitterende dag gehad ondanks (Of dankzij) de blub;).

Weer een aantal gezichten bij een paar namen kunnen vinden:).

Iedereen bedankt , vooral Bas (Kameel) :thumbsup:.(Volgende keer ROOD:))

Hier mijn foto´s

http://www.mijnalbum.nl/Album=MKSFZ7HQ

Gr Roland.

PS, Nu eerst aanmelden bij JNC:yes:

Zeker weten rood, hoewel blauwe proeven natuurlijk gewoon leuk zijn om eens te rijden.. en nog bedankt voor het lieren. :P

Ik heb weer een bijzondere aflevering 'Heerde' meegemaakt. Een hele gezellige groep met een mooie mengeling van types bestuurders en Jeeps.

Inderdaad leuk om wat namen bij gezichten te kunnen plaatsen.

De lijst van Rob maakt wel duidelijk dat een hele hoop mensen zich altijd nog even laat zien op de laatste rit van het jaar, dat maakt het nog weer even specialer.

Iedereen bedankt voor de sfeer. :whistle:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

JCN bedankt voor deze zeer geslaagde goed georganiseerde dag!

Ondanks de onoplettendheid van 1 van de aanwezigen waardoor mijn jeep hele lichte schade opliep heb ik het samen met de leden van mijn groep heerlijk naar mijn zin gehad.

Nr1 van Nederland bedankt voor het mij eruit lieren. Het leek of ik heel het terrein kon opvreten maar dat was dus niet zo:no:

En tevens wens ik iedereen fijne kerstdagen toe en de beste wensen voor 2009.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zo wij zijn ook net een uurtje thuis.

zijn vrijdag middag in Heerde aangekomen, 's avond uit wezen eten vervolgens overnacht in de hoeve van loo, wat nog geen 2 km van de crossbaan af ligt dus zaterdag een relax, gezellig en geweldig mooie dag gehad.

In ieder geval AB bedankt als marchal verder de rest van de groep en jcn ook bedankt

Tot volgend jaar.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik heb ook een leuke maar vermoeiende dag gehad. Eindelijk weer eens wat spelen in de modder. Het filmpje met fragmenten van Ruud (oa in Groesbeek)

en waar de Trail Dancer van Jean Paul in te zien was is met veel moeite en tijd gemonteerd door onze webmaster Sjef. Hiervoor dank.

Henk Kamphuis bedankt voor het terbeschikkingstellen van de projector etc.

De Rotterdammers bedankt voor het verwisselen van mn leeglopende band.

We zijn daarna met Chapter West nog naar Ribhouse Texas Epe geweest en het was erg gezellig.

Wat ik begreep waren de schades ook niet zo erg. Jammer van raam van JP

Ook hier kon je zien hoe makkelijk je op zn kant gaat en hoe belangrijk het is dat je de gordel draagt.

De Friezen bedankt voor de leuke proeven ( Inclusief Herman)

Ghislaine,Angelique en Petra natuurlijk ook niet te vergeten.:(

en tot slot. Ik moet toegeven Rood Heerschtte

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik heb deze keer veel plezier beleeft aan het uitzetten van de proeven op de vrijdag. Prima ploeg onder aanvoering van Aitze; ik zal volgende keer zeker weer van de partij zijn. Is weer eens een andere dicipline maar zeker zo leuk en gezellig. Heb van John begrepen (hij reed op de zaterdag) dat hij zich buitengewoon vermaakt heeft met voorlopig het laatste ritje van de MadMudder. Het nieuwe hart is al bijna klaar (AMC360) en zal na nog wat verdere aanpassingen aan de auto in de loop van de komende maanden worden getransplanteerd. Dan zijn we iig van het rookgordijn leggen af.:(

Dus tot ziens op een volgend evenement in 2009 in een verse MadMudder .

Natuurlijk ook voor iedereen heel gezellige kerstdagen gewenst en een voorspoedig maar bovenal gezond 2009!!!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zo vandaag behoorlijk bezig geweest om de Jeep weer schoon te krijgen.

Was een super dag, lekker gemodderd met een stel andere malloten:D

Was weer heel goed door JCN georganiseerd, het clubhuis was leuk aangekleed met allerlei T-shirts en een video presentatie van Dez van een paar reizen, waardoor het ook daar leuk toeven was.

De oliebollen waren werkelijk verukkelijk...:) (met dank aan Evert)

Heerlijke erwtensoep en bijbehorende roggebrood met katenspek was een prima lunch.:(

Op de terugweg gestopt bij het Texas ribhouse in Epe,

waar we heel lekker hebben gegeten. De rit naar huis in stilte afgelegd, Dina lag te slapen en met Ed kon ik niet ouwe..kleppen want de 27MC was stuk.

Om 22.45 uur weer thuis!

http://www.mijnalbum.nl/Album=BQXI384E

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hallo

We hebben met veel plezier het evenement in Heerde georganiseerd:yes:.

Ik wil ieder die heeft meegeholpen van harte bedanken.

Volgend jaar houden we ons weer aanbevolen om dit weer te doen.

Dan wil ik zeker weer meedoen met uitzetten. Was leuk om te doen en toch een dagje extra mogen spelen. Noorderlingen ea bedankt.

Ook de zaterdag samen met zoon enorm genoten, Otto wederom bedankt voor de begeleiding. Was weer een gave dag.

JCN bedankt, en voor een ieder fijne feestdagen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi allemaal,

het was een leuke eerste trip voor de CJ7 alhoewel de bandjes een beetje te kaal zijn en het zelfs met voor- en achter sper nog liertouwtje trekken was hier en daar :huh:

Onderstaand een kort foto overzicht:

http://community.webshots.com/user/icemanrnr

Prettige Kerstdagen aan allen en een gezond en (Jeep) sportief 2009 gewenst,

groetjes Janneke en Ron

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Nieuwe aanmaken...