Spring naar bijdragen

Wist je dat......


Bumper
 Share

Recommended Posts

ja het is dan toch zover, de media kan ik niet langer meer buiten houden,

ze staan hier te trappelen met sbs6 rtl 4 noem allemaal maar op, maar ik vindt het goed zo.

het laatste nieuws is dat hij na een zelfmoord poging nu in het ziekenhuis ligt en daarna na pieterbaan centrum gaat voor onderzoek, maar voorlopig is ie nog niet klaar!! al hoewel dat pieterbaan vindt ik nu ook weer zoiets, moet ie nu weer onderzocht worden gewoon los laten in het gevang!!!

overigens heb ik dit natuurlijk niet alleen gedaan zoals de krant vermeld maar met mijn zwager en schoonzus. ( ik heb uiteindelijk een hele crusiale rol gespeeld wegens bewijs maar dat laat ik nog in het midden)

bedankt allemaal

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Je bent wel heel erg lief an.

Bij zulke @#$% mogen ze van mij nog veeeeel verder gaan.

Als het maar lang duurt en pijnlijk is.

Ik dacht nog wat tolerant te blijven door hem met zijn ballen aan de lier te hangen :huh:, ......maar het kan altijd pijnlijker natuurlijk :bye1:....... Iemand nog ideetjes ?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ons aller Menno vandaag door de Telegraaf is uitgeroepen tot "Held van de Dag".

Het gaat er om dat hij behulpzaam is geweest bij het oppakken van een pedofiel.

En zeer bescheiden, zoals we Menno kennen, reageert hij met:

Ik deed slechts mijn burgerplicht.:huh:

Driewerf Hulde voor MENNO.:bye1::worshippy:

kijk dat is nu een ras echte burger gewoon doen wat je moet doen

toppie menno en verdere aanhang daar

(ps gebeurt wel veel daar in petten laatste tijd)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ik kan effe niet laten maar al zijn foto's zijn van het net gehaald maar ik vondt er nog eentje

http://www.geenstijl.nl/mt/archieven/1097601.html

als ik hem met mijn truck tegenkom dan geef ik extra gas bij. en dan zorg ik ervoor dat hij niet het midden van mijn truck raakt maar aan de linker of rechterkant. en dat ik hem letterlijk en figuurlijk met mijn wielen plet en de laatste achteras maken korte metten met hem. gezien zijn postuur. want dat is namelijk dubbel lucht. en daarna snel de wasstraat in. en daar heb ik wel 35,- voor over :)
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Tja... de dader wordt in Nederland vaak beter bechermd/behandeld dan de slachtoffers. Met o.a. dank aan de heren/dames advokaten.

/me zou willen dat er meer mensen als Menno en familie waren. Sociale controle werkt in dit soort gevallen het beste om het te voorkomen! :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Tja... de dader wordt in Nederland vaak beter bechermd/behandeld dan de slachtoffers. Met o.a. dank aan de heren/dames advokaten.

/me zou willen dat er meer mensen als Menno en familie waren. Sociale controle werkt in dit soort gevallen het beste om het te voorkomen! :)

maakt voor mij niet uit ik ben vrijgezel. en toen ik 7 jaar was ben ik ook door een Pedo gepakt. zoals ik al een keer eerder op het forum heb aangegeven als IB.

het is eigenlijk wel zonde van die 35,-en die bloedspetters op mijn truck. ik heb een beter idee. ik bind hem met zijn voeten vast en sleep hem een paar honderd kilometers achter mijn truck aan. dat doen ze ook in die moslim landen. daar denken ze wel 3x na om aan je kinderen tekomen

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wist je dat.....

we hier (gelukkig) rechters hebben!

Ik geef toe: soms zou je willen dat.... Maar gelukkig zijn we een land met beschaving.:D

In de longstay lijkt me voor zo'n vent een prima oplossing.

ben ik het niet mee eens. want ook hier in Nederland lopen corrupte rechters rond. en ik kan het weten. ik heb een keer een aanrijding gehad met een tandarts die rechts inhaalde. en hij ging vrijuit
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Als jij van baan verwisselde toen je ingehaald werd, klopt dat ook! Dat wordt nl gezien als een bijzondere handeling, waarbij je je er van moet overtuigen dat de weg vrij is.

On topic:

ik ben blij dat de schade aan m'n dynamo meevalt. Setje nieuwe borstels en klaar!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...