Spring naar bijdragen

Alle problemen opgelost alleen......


Recommended Posts

Hallo allemaal. Bedankt voor alle nuttige tips. Het heeft er toe geleid dat alle foutmeldingen en storingen zijn opgelost. Ik heb de CPS schoongemaakt en de nieuwe weer terug gestuurd. Deze bleek bij levering ook toevallig stuk te zijn. Dus de oude er weer in gezet en was blijkbaar alleen vies. Verder heb ik de kleppendeksels schoon gemaakt en alle vloeistoffen en fiters vervangen. Ook heb ik de bougies + kabels en verdelerkap + rotor vervangen. We zijn vandaag terug gekomen van een heerlijke lange rit uit franstalig belgie. Ongeveer 300 km heen en 300km terug. Tussendoor lekker door de heuvels over smalle en ruige bospaden. Echt ontzettend kicke. De auto rijd weer als nieuw. Het enige wat ik nu nog heb is dat de verlichting van mijn boardcomputer soms ineens naar fel licht springt. Deze is dan niet meer te faden maar de rest fade wel.

heeft iemand hier wel eens meer last van gehad?? Ik ga van de week mijn stoelverwarming ( bestuurders ) checken. deze doet het niet meer en wellicht dat dat het probleem in de verlichting veroorzaakt. Wel we zullen zien. Maar nu voorals nog best wel wat problemen gehad maar allemaal opgelost. En dat..... geeft een heerlijk gevoel. :huh:

Thanks. Groet, Boudewijn

bewerkt door boudewijn
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi boudewijn,

wat fijn om te horen dat je Jeep zich herpakt !

Maar... kun je ons wat meer vertellen over die ruige bospaden ? misschien zouden we daar ook graag eens gaan wandelen met onze jeep...:lol:

Nou we waren dus naar belgië met z'n allen naar vrienden. Die wonen in de omgeving van Malmedy. Echt een hele mooie omgeving met veel bos en heuvelachtig gebied. Toen we de volgende dag er op uit gingen om lekker een stuk te touren kwamen we terecht in de heuvels van malmedy. Je moet alleen wel op passen want het is bijna allemaal prive terein. Onze vrienden rijden een VW passat nieuwe type haha en die had al moeite om die stijle heuvel op te komen. Links en rechts alleen maar bossen en style afgronden van het bosgebied. Nou dat konden we niet laten. Eerst durfde ik niet zo goed ivm omvallen en beschadigingen op de jeep. Wat mij opviel is dat je echt ontzettend schuin kan met zo'n ding zeg. Ik glij steeds weg op dat gladde leer :lol:. Na 15 min. kloten want dat is wat ik doe ben ik maar gestopt omdat ik merkte dat je toch echt wel moet weten wat je doet en een beetje ervaring op zijn plaats is. Bovendien kon de plaatselijke bevolking er niet op lachen want al schreeuwend en manend van woede kwam er een boze boer om ons vriendelijk :yes: te verzoeken om weg te gaan!! Al met al vonden de kinderen het geweldig. We zitten er nu aan te denken om en vette wrangler of zo te kopen om vervolgens onze passie uit te breiden. Groet, B

Link naar opmerking
Deel via andere websites

want al schreeuwend en manend van woede kwam er een boze boer om ons vriendelijk :yes: te verzoeken om weg te gaan!!

daar vreesde ik dus al voor...

In onze Belgische Ardennen is het moeilijk om zomaar offroad te gaan.

Zelfs in Frankrijk moet je al goed gaan zoeken...

Dus ja, als je zo'n vette Wrangler zou kopen, koop er dan meteen een paar hectaren grond bij in de Ardennen.:lol:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi boudewijn,

wat fijn om te horen dat je Jeep zich herpakt !

Maar... kun je ons wat meer vertellen over die ruige bospaden ? misschien zouden we daar ook graag eens gaan wandelen met onze jeep...:(

wandeld dat niet zwaar met zo een jeep? :ph34r:

trouwens -5 graden vannacht in amsterdam er zullen wel een hoop nieuwe

topics aankomen deze week ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...